История за учен, охлюв и пазар
Софийската "Алекс 1977" спечели награда за иновативно предприятие с козметичните си продукти
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
5
корпоративни истории на компании, които бяха наградени в Националния конкурс за иновативно предприятие на 2015 г., ще разкаже "Капитал Daily" през февруари. Той се организира за 11-а поредна година от фондация "Приложни изследвания и комуникации" и Enterprise Europe Network – България, с подкрепата на Представителството на Европейската комисия в България и Норвежкия финансов механизъм. За участие в конкурса бяха номинирани над 100 фирми.
Комбинацията от свръхпроизводството на охлюви в страната и дългогодишните научни разработки на биохимика Александър Долашки раждат идеята за бизнес на младата компания "Алекс 1977". Софийската фирма е на четири години, все още е с малък екип, но козметичните й продукти и хранителни добавки от слуз на охлюви вече се продават и на няколко чуждестранни пазара. В краткия хоризонт на компанията са нови продукти и служители, а в по-далечния - и собствена производствена база.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
http://www.dailymotion.com/video/xeejgs_gross-snai l-facials-alternative-med_school
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.