Приходите на "Нова броудкастинг груп" растат през 2015 г.
Оборотът от онлайн бизнеса на медийната група сe е увеличил с 29% през миналата година


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
"Нова броудкастинг груп" отчита ръст на приходите през последното тримесечие на 2015 г., което се дължи както на традиционния телевизионен бизнес, така и на дигиталния такъв. Това става ясно от финансовия отчет на компанията майка - шведския медиен гигант MTG Group. Според него приходите на българското звено са се увеличили със 17% през миналата година на годишна база, без да се отчитат колебанията на валутните курсове. Резултатите не се дължат само на силното представяне на разширяващия се онлайн бизнес на "Нова броудкастинг груп", но и на традиционния й тв сегмент. В портфолиото на българската медийна група влизат телевизионните канали на "Нова тв" и "Диема", както и интернет сайтовете на "Дарик уеб" и "Нетинфо".
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
В България явно се харесват реалити шоута провокиращи низки страсти, сутрешни блокове, в които се надвикват депутати и новини разказващи колко хора са умрели днес. Суперско..
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.