Metro: Акселераторската ни програма е начин да сме от полза за нашите клиенти

Александър Зумдиек, Metro
Александър Зумдиек, Metro    ©  Metro AG
Александър Зумдиек, Metro
Александър Зумдиек, Metro    ©  Metro AG

В края на февруари германската компания Metro представи първите резултати от започналата през 2015 г. съвместно с американската инвестиционна компания Techstars акселераторска програма. С нея Metro си постави за цел както да промени имиджа си в посока по-иновативна компания, така и да открие нови решения, които да предложи на клиентите си от ХоРеКа сектора. Какви още са ползите от взаимодействието между стартъп екосистемата и компания като Metro разказват Александър Зумдиек и Роб Джонсън, управители на акселератора съответно от страна на Metro и на Techstars.

"Ние можем да управляваме акселератори, но нямаме никаква идея от спецификите на този бранш - затова си партнираме"

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се