Европейски телекоми започват да блокират реклами

Британският оператор Three ще е първият, въвеждащ такава технология в Европа

Three има над 30 млн. абонати в цял свят и вече е провела успешни тестове на технологиите за блокиране на реклами в мрежите си във Великобритания и Италия
Three има над 30 млн. абонати в цял свят и вече е провела успешни тестове на технологиите за блокиране на реклами в мрежите си във Великобритания и Италия
Three има над 30 млн. абонати в цял свят и вече е провела успешни тестове на технологиите за блокиране на реклами в мрежите си във Великобритания и Италия    ©  Kim Hong-Ji
Three има над 30 млн. абонати в цял свят и вече е провела успешни тестове на технологиите за блокиране на реклами в мрежите си във Великобритания и Италия    ©  Kim Hong-Ji
Израелският стартъп Shine е разработил системите за блокиране на реклами още в центровете за обработка на данни.

Британският телеком Three обяви планове за блокиране на мобилните реклами в неговите мрежи, съобщава Financial Times. Това ще е първият подобен ход от страна на европейски мобилен оператор, което показва нарастващия конфликт между телекомите и маркетинговата индустрия, отбелязва изданието.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tzm41313897 avatar :-|
    Mark Twain
    • + 2

    AdFree и луната спи.

    Нередност?
Нов коментар