bTV увеличава печалбата си през 2015 г.
Групата отчита спад в приходите oт реклама, но увеличава аудиторията


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Приходите на bTV през миналата година в доларово изражение са намалели с 16%, а печалбата е нараснала с 65%. В местна валута постъпленията са нараснали с 0.2%, а печалбата се е удвоила.
Това показват резултатите на компанията майка Central European Media Enterprises. Въпреки че медийната група запазва дела си на телевизионния рекламен пазар и дори е спечелила аудитория, постъпленията от реклама чувствително се понижават (на местно ниво и преди валутни пресмятания резултатите са доста по-добри).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове