bTV увеличава печалбата си през 2015 г.

Групата отчита спад в приходите oт реклама, но увеличава аудиторията

Павел Станчев, изпълнителен директор на bTV Media Group
Павел Станчев, изпълнителен директор на bTV Media Group
Павел Станчев, изпълнителен директор на bTV Media Group    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Павел Станчев, изпълнителен директор на bTV Media Group    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Приходите на bTV през миналата година в доларово изражение са намалели с 16%, а печалбата е нараснала с 65%. В местна валута постъпленията са нараснали с 0.2%, а печалбата се е удвоила.

Това показват резултатите на компанията майка Central European Media Enterprises. Въпреки че медийната група запазва дела си на телевизионния рекламен пазар и дори е спечелила аудитория, постъпленията от реклама чувствително се понижават (на местно ниво и преди валутни пресмятания резултатите са доста по-добри).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове