Търговските вериги в САЩ преосмислят стратегиите си

Комапниите отчитат разочароващи резултати за празничния сезон

В новите магазини на Kohl's ще бъде отделено по-малко място за стоките, за които има високо търсене през онлайн платформите
В новите магазини на Kohl's ще бъде отделено по-малко място за стоките, за които има високо търсене през онлайн платформите    ©  RICK WILKING
В новите магазини на Kohl's ще бъде отделено по-малко място за стоките, за които има високо търсене през онлайн платформите
В новите магазини на Kohl's ще бъде отделено по-малко място за стоките, за които има високо търсене през онлайн платформите    ©  RICK WILKING
Best Buy прогнозира забавяне на продажбите на електроника заради стагниращият пазар на смартфони.

Слабите резултати от последния празничен сезон карат големите търговски вериги в САЩ да преосмислят бизнес стратегиите си, пише Wall Street Journal. Миналата седмица веригата Kohl's обяви, че ще затвори 18 магазина заради слаби продажби. Sears Holdings обяви поредна тримесечна загуба и заяви, че ще продаде активи на стойност 300 млн. долара. Best Buy предупреди, че търсенето на електроника отслабва, а акциите на Restoration Hardware се сринаха с 29% в резултат на намалялото търсене на луксозни стоки.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се