Искаме България да стане хъб за европейските ни дейности

Матиас Хартман, главен изпълнителен директор на GfK пред "Капитал"

Матиас Хартман е главен изпълнителен директор на една от глобалните компании за пазарни проучвания и анализи в областта на потребителското поведение - GfK. Хартман завършва бизнес администрация в Щутгарт през 1988 г. и специализира информационни технологии. От дипломирането си до 2011 г. заема различни ръководни постове в технологичния гигант IBM в Европа, САЩ, Близкия изток и Африка. През последните пет години отговаря за корпоративната стратегия на GfK (дигитализацията, иновациите, IT , бизнес решенията и др.) Пред "Капитал" Хартман очертава глобалните тенденции в потребителското поведение, разказва защо най-големият обслужващ център на компанията е в България и какви са плановете за местното звено.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове