Производителят на мрежово оборудване D-Link обяви 30% ръст на продажбите в България

Добрите резултати се дължат на повече доставки за телекомите, особено покрай пускането на 4G мрежи в страната.

Вицепрезидентът на компанията за Централна и Източна Европа Томас фон Барос е доволен от представянето в България
Вицепрезидентът на компанията за Централна и Източна Европа Томас фон Барос е доволен от представянето в България
Вицепрезидентът на компанията за Централна и Източна Европа Томас фон Барос е доволен от представянето в България    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Вицепрезидентът на компанията за Централна и Източна Европа Томас фон Барос е доволен от представянето в България    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА

Производителят на рутери и различно мрежово оборудване D-Link обяви около 30% ръст на продажбите в България през изминалата 2015 г. Резултатите потвърждават тенденцията за силен растеж от последните няколко години. Доброто представяне се дължи основно на по-голямото търсене от телекомите на подобен тип устройства, особено с пускането на търговски мобилни мрежи от четвърто поколение (4G), изградени по технологията Long-Term Evolution (LTE). D-Link оперира в България чрез звеното си в Полша и няма финансови отчети в Търговския регистър.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал