Подобреното отношение към клиентите връща Ryanair на върха
Нискотарифният превозвач отново е най-добре представящата се авиокомпания в Европа
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Най-големият нискотарифен авиопревозвач в Европа - Ryanair, успява да подобри значително финансовите си резултати благодарение на стратегия, в основата на която е идеята да се отнася по-добре с клиентите си, пише Wall Street Journal.
Под ръководството на ексцентричния си директор Майкъл О'Лиъри Ryanair се утвърди като лидер при нискотарифните превози, като в някои случаи билетът за полет между европейски държави може да струва едва 15 долара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.