През 2015 г. пазарът на бира нарасна по обем за пръв път от три години
Бранимир Братанов, маркетинг директор на "Карлсберг България", пред "Капитал Daily"


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Бранимир Братанов е възпитаник на Американския университет в България. Присъединява се към "Карлсберг България" през август 2013 г. на позицията бранд мениджър с фокус към марките "Шуменско" и "Пиринско". От юни 2014 г. е маркетинг директор на компанията. Преди "Карлсберг" има дългогодишен опит на различни маркетингови позиции в "Крафт фуудс България".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Пиринско и тн са уникални боклуци.
Вече се стопли и е време за бира, ха наздраве :-).
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.