През 2015 г. пазарът на бира нарасна по обем за пръв път от три години

Бранимир Братанов, маркетинг директор на "Карлсберг България", пред "Капитал Daily"

Бранимир Братанов: През 2015 г. сме инвестирали близо 7 млн. лв. в бизнеса си.
Бранимир Братанов: През 2015 г. сме инвестирали близо 7 млн. лв. в бизнеса си.
Бранимир Братанов: През 2015 г. сме инвестирали близо 7 млн. лв. в бизнеса си.    ©  Капитал
Бранимир Братанов: През 2015 г. сме инвестирали близо 7 млн. лв. в бизнеса си.    ©  Капитал
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Бранимир Братанов е възпитаник на Американския университет в България. Присъединява се към "Карлсберг България" през август 2013 г. на позицията бранд мениджър с фокус към марките "Шуменско" и "Пиринско". От юни 2014 г. е маркетинг директор на компанията. Преди "Карлсберг" има дългогодишен опит на различни маркетингови позиции в "Крафт фуудс България".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    smart_za_batkov avatar :-|
    Батков-вън
    • - 1

    Пиринско и тн са уникални боклуци.

    Нередност?
  • 2
    peni_nikol.53. avatar :-|
    Peni Nikol
    • + 1

    Вече се стопли и е време за бира, ха наздраве :-).

    Нередност?
Нов коментар