Ryanair обяви мащабна програма за полети от и до София
Нискотарифната авиокомпания ще базира в столицата три самолета, с които от октомври ще лети до 21 дестинации


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Полетите на Ryanair
От 30 октомври авиокомпанията ще лети до 21 дестинации от София. Два пъти дневно ще са полетите до Лондон (летище "Станстед"). Един път дневно ще има полети до Атина, Берлин, Кьолн, Милано ("Малпенса") и Рим ("Чампино"). Два пъти седмично ще са полетите до Баден, Глазгоу, Мюнхен (Меминген), Валенсия (Кастейон), Ливърпул, Стокхолм и Венеция. Три пъти на седмица: Барселона, Дъблин, Айндховен, Пиза, Бирмингам, Хамбург. А 4 пъти в седмицата до Мадрид и Брюксел ("Шарлероа"). Някои от дестинациите са нови за българския пазар, като компанията обяви промоционална цена на билетите от 19.99 евро, която ще бъде налична за резервации, направени до събота, 2 април.Най-голямата нискотарифна авиокомпания в Европа - Ryanair, отваря свой център в София. От 30 октомври на летището в българската столица ще бъдат базирани 3 самолета. От същата дата компанията ще лети до 21 дестинации. Това съобщи главният търговски директор на ирландския авиопревозвач Дейвид О'Брайън на специална пресконференция.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
17 коментара
В тази държава всичко се решава еднолично от една Тиква. Ако той реши да даде столичното летище на Fraport (в тандем с "бившите" мутри от Химимпорт, които са техни авери в Булгаристан), всички конкурентни авиолинии, които представляват заплаха за България "Ер" (както те държат да се изписва по руски маниер), ще бъдат прогонени от София.
Тъкмо да има конкуренция на надменните Уиз еър.
До коментар [#1] от "karen_walker":
Каренче, усещате на летището как ще дойдат германци и варненци и ще ви изстинат хубавите държавни службички тъкмо преди пенсия... Затова ли за щяло и нещяло ревеш по всеки повод:) Щото вече става нелепо, или извади някакви аргументи, или смени репертоара :)
Аз пък се надявам точно Фрапорт да са концесионер - справка летища Варна и Бургас: Постоянен ръст на пътници, постоянна печалба, а и изглеждат като картинка!
До коментар [#3] от "Максим Александров":
Толкова са като слънце, че варненци масово летят от Букурещ, защото иначе имат три опции, 3 години с камили през София, Истанбул или Виена. А потенциалът за туризъм е неизползван след като през лятото туристите идват единствено чрез чартъри и няма нормална опция за индивидуален туризъм извън панелните ни курорти. От цялата работа губи туризмът, хората там, както и самите Фрапорт.
Дон'т Райън - Ер Он Ъс, Гет Йьорселф Хай uYd65jfQ
- https://youtu.be/-JVjav_Z_C4?list=FL01MzRDu2ucI89P
Пак, нямам търпение да ги тествам!
До коментар [#4] от "riazor_bg":
Абсолютно, мои приятели от Варна палеха колите и до Отопени или Ататюрк, отскоро имат полети до Истанбул, преди години като фалираха Малев им бяха останали едни австрийци само за връзка със света, не броя еврейските и руските чартъри.
До коментар [#5] от "karen_walker":
Първо, моето момиче, се въздържай от квалификации. Нито си ми на акъла, нито на заплатата. Второ, не те следя, не се ласкай, просто правиш впечатление с неадекватност и тенденциозност, затова съм те запомнил. Трето, тезата ти, че тъй като в Букурещ имало варненци, значи еди какво си е меко казано детинска. Има чисто икономически причини за това Истанбул да е по-оборотно летище от Бургас, например. Като начало, Истанбул е 10 млн., Бургас е макс. 0,3 млн. население. Как искаш да има толкова на брой и толкова евтини и толкова удобни полети? Отделно от това, причината на пловдивското "летище" (кавичките са умишлени) да има толкова много бургаски регистрации е, че на тези 0,3 млн. население доходите им са такива... Много по-евтино (цели 15-20 евро!) ще ти е без винетка на газ до Пловдив и от там полет до някакво място, дето го няма на карта, така че дори и да имаше полет на Бритиш директно до Бургас, какво - мислиш, че ще е икономически рентабилно ли? Виж за полет на Луфтханза до Адидас-оутлет може и да се получи :)
Така че твоите разсъждения са адекватни за бг-мама, но ако погледнеш името на този сайт, ще видиш, че е "Капитал"... Та според теб, живеейки в капитализъм, капиталът какво би направил?
билет от 46 евро от София до Варна си е направо простотия!
[quote#7:"Consumer"]като фалираха Малев им бяха останали едни австрийци само за връзка със света[/quote]Има също целогодишни полети до Лондон (Лутън) и Берлин. Но предвид огромния брой емигранти е малко. А и доста англичани имат жилища край морето - полетите от Лутън винаги са претъпкани и поне половината са англичани. Уизеър нямат конкуренция и билетите им хич не са евтини.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.