Петер Шварценбауер: Трябва да станем и технологична компания
Директорът в BMW пред в. "Капитал"
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Петер Шварценбауер е в борда на директорите на BMW от 2013 г. Отговаря за MINI, BMW Motorrad, Rolls-Royce и за следпродажбената дейност на BMW Group. След като завършва Университета за приложни науки в Мюнхен, работи десет години в BMW до 1994 г. След това преминава в Porsche, където заема различни длъжности, сред които и президент за Северна Америка. От 2008 до 2012 г. е в управителния съвет на Audi, след което се завръща в BMW. В средата на март компанията, която е лидер на премиум пазара по продажби, обяви стратегията си за развитие през следващите години, в която основна част заемат електрическите автомобили, развитието на автономните коли, както и споделената мобилност. "Силно вярваме, че в следващите десет години ще видим повече промени в автомобилната индустрия в сравнение с последните сто години. Затова е важно да разберем как ще изглежда мобилността в периода 2025 - 2030, за да вземем правилните решения днес", заяви Шварценбауер, който говори с журналисти в Мюнхен.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове