С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 7 апр 2016, 14:20, 9664 прочитания

За три месеца H&M в България има приходи от 28 млн. лв.

За година продажбите са се увеличили с 35%

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Продажбите на H&M през първото тримесечие на 2016 г., което групата отчита от декември до края на февруари, в България са се увеличили с 35% и възлизат на 28.4 млн. лв. в сравнение с 21.2 млн. лв. през същия период на миналата година. Към момента на отчета веригата разполага с 18 магазина, като за периода няма открити или закрити обекти. През март обаче ритейлърът откри нов обект в Mall Rousse, разположен на два етажа, на обща площ от 2000 кв.м.

На фона на положителните резултати в България общата печалба на ритейлъра спада с 30%. Компанията обяви, че това до голяма степен се дължи на продължаващия негативен ефект на долара, което прави доставките й много по-скъпи, както и от повече намаления на стоките на ритейлъра, дължащи се на големите обеми от зимни облекла, които са останали непродадени в резултат на необичайно топлия сезон.


Резултатите на групата

Нетната печалба за тримесечието, което за групата завърши на 29 февруари, е 274.1 млн. евро (2.5 млрд. шведски крони) в сравнение с 389.2 млн. евро (3.6 млрд. шведски крони) през същия период година по-рано. От отчета на шведската компания става ясно, че приходите ѝ през периода са пораснали до 4.7 млрд. евро (43.7 млрд. шведски крони) от 4.3 млрд. евро (40.3 млрд. шведски крони) година по-рано.

Настоящето тримесечие



Продажбите с включен ДДС през март са се увеличили с 2 на сто в местни валути, посочват в отчета H&M. "Продажбите през март, април и май трябва да се разглеждат заедно, защото Великден попада в различни месеци през различните години и отчасти тъй като времето в този период може да бъде много променливо и да варира значително от година на година", уточнява в доклада ритейлърът. За H&M като цяло по-късен Великден е по-добре от ранен Великден. Времевите условия през март миналата година са били благоприятни за сезона, докато за тази година по-скоро ще важи обратното.

Онлайн продажби

Според публикувания доклад развитието на продажбите и печалбата от електронна търговия на H&M са задоволителни. От 31 март 2016 г. брандът се продава онлайн в още седем европейски държави: Хърватия, Естония, Ирландия, Латвия, Литва, Люксембург и Словения. Много скоро ритейлърът ще започне електронна търговия в Япония, а по-късно тази година и в Гърция, Канада и Южна Корея. По този начин ще бъдат добавени общо 11 онлайн пазара през 2016 г., което означава, че H&M ще продава електронно в 34 държави до края на годината.


Експанзия


Силната експанзия на H&M обаче продължава и при откриването на магазини и фирмата увеличава пазарния си дял. "Уверени сме, че можем да растем бързо, откривайки нови обекти и онлайн магазини на съществуващи и в нови пазари", обявява в отчета главният изпълнителен директор на шведската компания Карл-Йохан Персон. Тази пролет ритейлърът ще отвори няколко нови магазина, някои от тях на flagship обекти (най-представителни, ключови) в ЮАР, Швейцария, Унгария и Индия.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмични новини за енергетика Седмични новини за енергетика

В рубриката събираме всички най-важни новини от последните седем дни

18 окт 2019, 1023 прочитания

Новите инженери на "Бош" 1 Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

18 окт 2019, 2099 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Банките кредиторки отново ще опитат да си вземат парите от "Техногипс"

Частен съдебен изпълнител е обявил търг за сградите и земята на компанията по искане на ОББ и Уникредит Булбанк

Още от Капитал
Земеделецът, който не оре

Александър Китев си поставя за цел да образова земеделците за ползите от нулева обработка на почвата с "Агримат БГ"

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Турската офанзива в Сирия: Раздвижване на смъртоносните пясъци

Военната операция на Анкара повишава риска от нова вълна бежанци и терористични атаки в Европа

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Кино: "Близнакът"

Анг Лий опитва екшън трилър от ново поколение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10