С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 7 апр 2016, 14:20, 9739 прочитания

За три месеца H&M в България има приходи от 28 млн. лв.

За година продажбите са се увеличили с 35%

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Продажбите на H&M през първото тримесечие на 2016 г., което групата отчита от декември до края на февруари, в България са се увеличили с 35% и възлизат на 28.4 млн. лв. в сравнение с 21.2 млн. лв. през същия период на миналата година. Към момента на отчета веригата разполага с 18 магазина, като за периода няма открити или закрити обекти. През март обаче ритейлърът откри нов обект в Mall Rousse, разположен на два етажа, на обща площ от 2000 кв.м.

На фона на положителните резултати в България общата печалба на ритейлъра спада с 30%. Компанията обяви, че това до голяма степен се дължи на продължаващия негативен ефект на долара, което прави доставките й много по-скъпи, както и от повече намаления на стоките на ритейлъра, дължащи се на големите обеми от зимни облекла, които са останали непродадени в резултат на необичайно топлия сезон.


Резултатите на групата

Нетната печалба за тримесечието, което за групата завърши на 29 февруари, е 274.1 млн. евро (2.5 млрд. шведски крони) в сравнение с 389.2 млн. евро (3.6 млрд. шведски крони) през същия период година по-рано. От отчета на шведската компания става ясно, че приходите ѝ през периода са пораснали до 4.7 млрд. евро (43.7 млрд. шведски крони) от 4.3 млрд. евро (40.3 млрд. шведски крони) година по-рано.

Настоящето тримесечие



Продажбите с включен ДДС през март са се увеличили с 2 на сто в местни валути, посочват в отчета H&M. "Продажбите през март, април и май трябва да се разглеждат заедно, защото Великден попада в различни месеци през различните години и отчасти тъй като времето в този период може да бъде много променливо и да варира значително от година на година", уточнява в доклада ритейлърът. За H&M като цяло по-късен Великден е по-добре от ранен Великден. Времевите условия през март миналата година са били благоприятни за сезона, докато за тази година по-скоро ще важи обратното.

Онлайн продажби

Според публикувания доклад развитието на продажбите и печалбата от електронна търговия на H&M са задоволителни. От 31 март 2016 г. брандът се продава онлайн в още седем европейски държави: Хърватия, Естония, Ирландия, Латвия, Литва, Люксембург и Словения. Много скоро ритейлърът ще започне електронна търговия в Япония, а по-късно тази година и в Гърция, Канада и Южна Корея. По този начин ще бъдат добавени общо 11 онлайн пазара през 2016 г., което означава, че H&M ще продава електронно в 34 държави до края на годината.


Експанзия


Силната експанзия на H&M обаче продължава и при откриването на магазини и фирмата увеличава пазарния си дял. "Уверени сме, че можем да растем бързо, откривайки нови обекти и онлайн магазини на съществуващи и в нови пазари", обявява в отчета главният изпълнителен директор на шведската компания Карл-Йохан Персон. Тази пролет ритейлърът ще отвори няколко нови магазина, някои от тях на flagship обекти (най-представителни, ключови) в ЮАР, Швейцария, Унгария и Индия.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Takeaway.com и Just Eat отлагат листването си заради проверка на регулаторите във Великобритания Takeaway.com и Just Eat отлагат листването си заради проверка на регулаторите във Великобритания

Сливането на двете компании за доставка на храна създаде консолидиран гигант с оценка над 6 млрд. паунда

26 яну 2020, 815 прочитания

Акциите на Intel достигат върха от дотком балона 2 Акциите на Intel достигат върха от дотком балона

Книжата на технологичната компания поскъпнаха заради много добрите финансови резултати

26 яну 2020, 1088 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Банките кредиторки отново ще опитат да си вземат парите от "Техногипс"

Частен съдебен изпълнител е обявил търг за сградите и земята на компанията по искане на ОББ и Уникредит Булбанк

Още от Капитал
Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

Маневрите на Путин: Той си тръгва, за да остане

Руският президент не мисли да изпуска властта през 2024 г., а да си запази лостове за влияние и да си намери друга силна роля в новата политическа схема

Възраждането на "Пирогов"

В болницата бяха открити нови клиники и приходите я нареждат на първо място в София

Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

Берлинска ръченица

Електронният артист Стефан Голдман за новаторския си поглед към музиката и защо винаги ще имаме нужда от човека в технологията

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10