За три месеца H&M в България има приходи от 28 млн. лв.
За година продажбите са се увеличили с 35%


Деница Симеонова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Продажбите на H&M през първото тримесечие на 2016 г., което групата отчита от декември до края на февруари, в България са се увеличили с 35% и възлизат на 28.4 млн. лв. в сравнение с 21.2 млн. лв. през същия период на миналата година. Към момента на отчета веригата разполага с 18 магазина, като за периода няма открити или закрити обекти. През март обаче ритейлърът откри нов обект в Mall Rousse, разположен на два етажа, на обща площ от 2000 кв.м.
На фона на положителните резултати в България общата печалба на ритейлъра спада с 30%. Компанията обяви, че това до голяма степен се дължи на продължаващия негативен ефект на долара, което прави доставките й много по-скъпи, както и от повече намаления на стоките на ритейлъра, дължащи се на големите обеми от зимни облекла, които са останали непродадени в резултат на необичайно топлия сезон.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Бил съм в няколко от магазините им в Мюнхен. Това, което предлагат там се различава чувствително с това, което е в България. Много по-грозни и некачествени дрехи се продават тук. Доста съм разочарован. А и размерите не са като за Българи, а всичко е тясно и дълго...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.