Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 11 апр 2016, 15:07, 14138 прочитания

Веригата за обувки CCC продължава експанзията си в страната

Седмият магазин на полския бранд ще бъде в "Сердика център"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
До края на годината компанията планира да открие още три нови магазина, а догодина още шест.
"Целта ни е да направим агресивна експанзия и да станем лидер в бранша в България до две години", коментира Венцислав Огнянов, генерален директор на полската верига за обувки и чанти.

Фотограф: АНЕЛИЯ НИКОЛОВА

Полската верига за обувки CCC разширява мрежата си от обекти в страната и в четвъртък ще открие седмия си магазин в "Сердика център". Фирмата е една от най-големите в Европа за производство и търговия на дребно с обувки. В България навлезе през март 2015 г. с магазин в най-новия софийски мол - Sofia Ring Mall, а малко след това откри обект и в "Мол Русе". Най-новото представителство на CCC ще бъде разположено на 540 кв.м на ниво -1 в "Сердика център". "Молът е един от няколкото най-добри в страната, а инвеститорът в него - ECE, е глобален партньор на CCC в Европа", коментира избора на нова локация Венцислав Огнянов, генерален директор на полската верига за обувки и чанти. Останалите обекти на CCC са в софийските Mall of Sofia и City Center Sofia и в търговските центрове Galleria в Бургас и Стара Загора.

Агресивна експанзия


Стратегията на полската верига е, когато навлиза на даден пазар, това да се случва с бързо отваряне на много магазини. "Целта ни е да направим агресивна експанзия и да станем лидер в бранша в България до две години", поясни пред "Капитал Daily" Венцислав Огнянов. "Все още не сме определили точния пазарен дял, който заемаме в страната, но със сигурност имаме най-големите по площ магазини в сравнение с конкурентите, най-големия избор и най-доброто съотношение между продукт и цена, особено при кожените обувки", коментира Огнянов. Според него за това спомага и фактът, че CCC притежава най-голямата фабрика за собствено производство на обувки в Европейския съюз. В нея се извършва около една четвърт от производството.

До края на годината компанията планира да открие още три нови магазина, а догодина още шест. Усилията на веригата са насочени към откриването на обекти в големите търговски центрове и засега няма за цел да отваря представителства извън молове.

Полската верига



CCC SA е лидер на полския пазар за обувки и е един от най-големите производители в Полша. Групата има 700 магазина, разположени в търговски центрове в 14 страни, както и собствена фабрика за кожени обувки в Полша. CCC има 7000 служители и продава около 25 милиона чифта обувки годишно. В рамките на един сезон компанията предлага почти 3000 модела обувки и чанти. Веригата притежава повече от 67 регистрирани марки, като най-популярна е Lasocki, която се предлага в магазините CCC и едноименния Lasocki.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Георги Милушев, търговска верига "ЗОРА": Предизвикателствата налагат иновативни решения и излизане от рамките на досегашния начин на работа Георги Милушев, търговска верига "ЗОРА": Предизвикателствата налагат иновативни решения и излизане от рамките на досегашния начин на работа

Разработихме план за действие в следващите три месеца, очаквайки пандемията да приключи в този срок, казва управляващият съдружник в компанията

9 апр 2020, 472 прочитания

Веригите предлагат да оформят фермерски пазари на паркингите на магазините 2 Веригите предлагат да оформят фермерски пазари на паркингите на магазините

Офертата идва след обсъждания със земеделския министър и е по-пазарен модел за подкрепа на местното производство

8 апр 2020, 883 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Седмични новини за енергетика

В рубриката на "Капитал Daily" ще събираме всички най-важни новини от последните седем дни в "Капитал"

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Тяхната първа криза

Финтех компаниите са изправени пред нови предизвикателства заради COVID-19 и първия им сблъсък с икономически проблеми

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10