Новият брой: Пътят към Европа
Close

YouTube иска дял от рекламния пазар на телевизиите

Видеоплатформата на Google разчита на младите потребители

Зрителите на традиционните телевизионни мрежи намаляват все повече, докато потреблението на онлайн видеосъдържание нараства, особено сред младите потребители. Това води до очаквания рекламодателите активно да се пренасочват към новите онлайн платформи, но този процес все още се развива много бавно, пише Wall Street Journal.

Макар платформи като Facebook и Snapchat вече да отчитат милиарди гледания на видеа всеки ден, реално само YouTube все още е в положение да се конкурира с телевизиите за рекламните бюджети. Видеоплатформата на Google наистина е най-печелившият от пренасочването на рекламодателите към онлайн видеото, но засега е успяла да отнеме само малка част от дела на телевизионните мрежи. YouTube е изправена пред редица пречки в това отношение, включително цените на рекламите, структурата на рекламните агенции и съмненията около качеството на съдържанието.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    wall_e avatar :-P
    WALL-E

    Точно на прага на очертаващата се Value Gap война между Гугъл и развлекателната индустрия тази статия можеше да бъде много по-интересна и да включва повече информация.
    Да, темата е YouTube vs TV но ако утре в резултат на Value Gap споровете в YouTube остане единствено UGC (потребителското съдържание) то заминава директно в канала и никоя ТВ няма да е заплашена.

    Нередност?
Нов коментар