Позеленява ли бизнесът
Все повече компании осъзнават рисковете от промените в климата и отговорността да им се отговори адекватно


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Не е лесно да бъдеш зелен, пее жабата Кърмит, най-известният мъпет от предаването "Улица Сезам". Този рефрен се отнася и за много от българските компании. Малка част от тях взимат мерки, за да бъдат по-устойчиви и да се включат в борбата с климатичните промени. Но все пак зеленото идва на мода постепенно дори и в България и бизнесът поема част от отговорността към промените на климата. И разбира, че може да извлече и ползи от това.
На събитие на тема "Бизнес и климат – промени в климата, възможности за бизнеса" природозащитниците от WWF и Коалиция за климата (неформална платформа, в която участват нестопански и стопански организации, както и индивидуални членове), заедно с консултантите по устойчиво развитие от denkstatt, разказаха за рисковете от климатичните промени, за ползите от устойчиви практики и за мъдрите решения, които някои корпорации са предприели. След като беше сключено световно климатично споразумение в Париж през декември 2015г., стана ясно, че не само политиците, но и частният сектор поема инициатива в борбата с климатичните промени.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.