"Кока-Кола България" инвестира 5 млн. лв. в нова линия

Тя е предназначена за новата стъклена бутилка от 750 мл, която ще се разпространява тестово само на българския пазар

Новата бутилка от 750 мл ще се продава само в магазините и е направена с мисъл за малките домакинства
Новата бутилка от 750 мл ще се продава само в магазините и е направена с мисъл за малките домакинства
Новата бутилка от 750 мл ще се продава само в магазините и е направена с мисъл за малките домакинства
Новата бутилка от 750 мл ще се продава само в магазините и е направена с мисъл за малките домакинства

"Кока-Кола Хеленик ботълинг къмпани" инвестира 5 милиона лева в нова линия в производствения си център в Костинброд. Тя е предназначена за новата стъклена бутилка "Кока-Кола" от 750 мл, създадена от българския екип.

"Производителността на новата линия е 20 хил. бутилки в час", уточни за "Капитал Daily" Боян Петков, директор технически функции в "Кока-Кола ХБК". Новият продукт, който се произвежда вече от две седмици, засега ще се разпространява само на българския пазар. "Амбицията е той да бъде доставян и зад граница, но това зависи от продажбите", коментира за "Капитал Daily" Стоян Иванов, генерален директор на "Кока-Кола България".През 2015 г. компанията инвестира 10 милиона лева в нова линия и в завода за минерални води в Банкя. Изпълнението на проекта ще завърши тази година и с него дружеството ще прибави към досегашния капацитет от 15 хил. бутилки минерална вода в час нови 22 хиляди, посочи още Боян Петков.Годишно "Кока-Кола" в България произвежда 320 млн. л напитки. По данните на самата компания тя е лидер в производството на газирани напитки, сокове, студен чай и минерална вода, продавана в хорека канала (хотели, ресторанти, кафетерии), и на трето място в продажбите на бутилирани води в страната.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал