AB InBev и Starbucks ще си сътрудничат на пазара на чай

Пивоварят ще произвежда и разпространява новите продукти

Ползата от сделката за AB InBev е, че ще може да използва пълния капацитет на производствените си мощности на фона на спадащите обеми на продажбите на бира в САЩ, докато Starbucks да разшири бизнеса си отвъд кафето
Ползата от сделката за AB InBev е, че ще може да използва пълния капацитет на производствените си мощности на фона на спадащите обеми на продажбите на бира в САЩ, докато Starbucks да разшири бизнеса си отвъд кафето
Ползата от сделката за AB InBev е, че ще може да използва пълния капацитет на производствените си мощности на фона на спадащите обеми на продажбите на бира в САЩ, докато Starbucks да разшири бизнеса си отвъд кафето    ©  KIM HONG-JI
Ползата от сделката за AB InBev е, че ще може да използва пълния капацитет на производствените си мощности на фона на спадащите обеми на продажбите на бира в САЩ, докато Starbucks да разшири бизнеса си отвъд кафето    ©  KIM HONG-JI
Продажбите на студен чай в САЩ са достигнали 7.57 млрд. долара през 2015 г.

Най-големият производител на бира в САЩ - Anheuser-Busch InBev - и най-голямата верига кафенета в страната Starbucks ще си сътрудничат в бизнеса с чай, съобщава Wall Street Journal. В края на миналата седмица двете компании обявиха, че AB InBev ще произвежда, бутилира и разпространява марката студени чайове на Starbucks Teavana в Съединените щати.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал