Такуя Аояма: Трябва да намерите едно нещо, в което сте най-добрите
Вицепрезидентът "Придобиване и развитие – Европа, Африка и Близкия изток" в Hyatt International пред "Капитал"


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Визитка
Такуя Аояма е вицепрезидент "Придобиване и развитие – Европа, Африка и Близкият изток" в американската хотелска верига Hyatt International. Отговаря и за руския пазар. Преди да се присъедини към групата на Hyatt през 2008 г., Аояма пет години е помощник вицепрезидент "Придобиване и развитие" за Япония, Корея и Микронезия в Starwood Hotels & Resorts. Кариерата му в сферата на недвижимите имоти и хотелиерското развитие започва в началото на 90-те години на миналия век. От 1989 до 1995 г. той заема позиция в Saison Group, през 1996 - 1999 г. работи за Holiday Inn Worldwide, а а от 2000 г. до 2002 г. за Andersen. Такуя Аояма има магистърска степен по Международни отношения от Columbia University School. Настоящата компания, в която работи, управлява 12 бранда и 652 хотела в 53 държави.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Дребните тарикатлъци ще ни попречат да станем лидери в областта на обслужването.
Това с обслужването може да стане, ама не и в близките сто години.
Народопсихологията в България (може би, на Балканите като цяло) също пречи на качеството на обслужването. В Япония и Южна Корея съм добивал впечатлението че служителите в хотелите (от управителя до камериерката) искренно са щастливи да ме посрещнат и да наравят всичко за да се почуствам добре. България е една от страните в Европа с най-песимистичните настроения на населението. Дори собствениците на хотелчета по Черноморието (да не говорим за служителите им) демонстрират явно досадата си от моето присъствие. Това е доста ниска база от която Hyatt трябва да започват обучението на персонала.
Как се става лидер в обслужването с няколко лесни стъпки:ѝ
1: Буташ сравнително хубава сграда в центъра на столицата
2: Копаеш и износваш материали през най-натоварените улици в центъра
3: Плащаш под масата, за да се разреши на твоите камиони да минават безпроблемно през целия си иначе забранен за камиони маршрут
4: Замърсяваш и разбиваш наскоро ремонтираните улици в радиус 300 м от хотела си.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.