Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Такуя Аояма: Трябва да намерите едно нещо, в което сте най-добрите

Вицепрезидентът "Придобиване и развитие – Европа, Африка и Близкия изток" в Hyatt International пред "Капитал"

Такуя Аояма, малко след обявяването на влизането на Hyatt в София: "Тъй като качеството на обслужването не е високо на Балканите, може да се превърнете в суперсила по отношение на обслужването в тази част на света".
Такуя Аояма, малко след обявяването на влизането на Hyatt в София: "Тъй като качеството на обслужването не е високо на Балканите, може да се превърнете в суперсила по отношение на обслужването в тази част на света".
Такуя Аояма, малко след обявяването на влизането на Hyatt в София: "Тъй като качеството на обслужването не е високо на Балканите, може да се превърнете в суперсила по отношение на обслужването в тази част на света".    ©  Цветелина Белутова
Такуя Аояма, малко след обявяването на влизането на Hyatt в София: "Тъй като качеството на обслужването не е високо на Балканите, може да се превърнете в суперсила по отношение на обслужването в тази част на света".    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Визитка

Такуя Аояма е вицепрезидент "Придобиване и развитие – Европа, Африка и Близкият изток" в американската хотелска верига Hyatt International. Отговаря и за руския пазар. Преди да се присъедини към групата на Hyatt през 2008 г., Аояма пет години е помощник вицепрезидент "Придобиване и развитие" за Япония, Корея и Микронезия в Starwood Hotels & Resorts. Кариерата му в сферата на недвижимите имоти и хотелиерското развитие започва в началото на 90-те години на миналия век. От 1989 до 1995 г. той заема позиция в Saison Group, през 1996 - 1999 г. работи за Holiday Inn Worldwide, а а от 2000 г. до 2002 г. за Andersen. Такуя Аояма има магистърска степен по Международни отношения от Columbia University School. Настоящата компания, в която работи, управлява 12 бранда и 652 хотела в 53 държави.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    qvd50491823 avatar :-|
    Костадин Иванов
    • + 2

    Дребните тарикатлъци ще ни попречат да станем лидери в областта на обслужването.

    Нередност?
  • 2
    fio41315648 avatar :-|
    fio41315648
    • + 1

    Това с обслужването може да стане, ама не и в близките сто години.

    Нередност?
  • 3
    plamen_b avatar :-|
    plamen_b
    • + 1

    Народопсихологията в България (може би, на Балканите като цяло) също пречи на качеството на обслужването. В Япония и Южна Корея съм добивал впечатлението че служителите в хотелите (от управителя до камериерката) искренно са щастливи да ме посрещнат и да наравят всичко за да се почуствам добре. България е една от страните в Европа с най-песимистичните настроения на населението. Дори собствениците на хотелчета по Черноморието (да не говорим за служителите им) демонстрират явно досадата си от моето присъствие. Това е доста ниска база от която Hyatt трябва да започват обучението на персонала.

    Нередност?
  • 4
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • + 2

    Как се става лидер в обслужването с няколко лесни стъпки:ѝ
    1: Буташ сравнително хубава сграда в центъра на столицата
    2: Копаеш и износваш материали през най-натоварените улици в центъра
    3: Плащаш под масата, за да се разреши на твоите камиони да минават безпроблемно през целия си иначе забранен за камиони маршрут
    4: Замърсяваш и разбиваш наскоро ремонтираните улици в радиус 300 м от хотела си.

    Нередност?
Нов коментар