С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
28 юни 2016, 15:20, 3930 прочитания

Instagram достигна 500 млн. потребители месечно

От мрежата за споделяне на снимки вкарват нови функции за потребители и рекламодатели

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Социалната мрежа за споделяне на снимки Instagram, която е собственост на Facebook, вече има над 500 милиона активни потребители месечно. Дневно в сайта влизат по 300 милиона, които пузскат всеки ден в сайта над 95 млн. снимки, похвалиха се от компанията. Увеличението от 400 до 500 млн. потребители се е случило по-бързо, отколкото предишната "добавка" на 100 млн., ползващи сайта и приложението.

През септември Instagram се похвали с достигането на 400 милиона потребители, а за последните две години ползващите услугата са се покачили над два пъти. От Instagram посочват също, че 80% от потребителите им не са от САЩ. Веднага след новината от екипа за разработки на компанията разкриха, че работят върху автоматичен преводач към сайта, подобен на този, който се ползва във Facebook. От компанията казват, че общността в Instagram се е разраснала по-бързо, отколкото са очаквали, и въвеждат функцията, за да могат историите на потребителите да се разбират на всеки език.


В началото на месеца пък от Instagram улесниха работата на рекламодателите в сайта, като дадоха възможност за създаване на бизнес акаунти, които по-лесно да се разграничават от обикновените. "Сега имаме над 200 000 рекламодатели в Instagram, по-голямата част от които са малки предприятия. Искаме да им помогнем да се открояват по-лесно", заяви Mарни Ливайн, главен оперативен директор за Instagram, пред Bloomberg.

Според последните публикувани данни на Facebook над 200 000 бизнес клиенти месечно избират Instagram за реклама. Предвид нарастващата популярност и разширението на възможностите за реклама в над 30 нови страни от есента на 2015 г. този брой се очаква да продължи да расте. В момента Instagram е третата най-предпочитана социална мрежа пред LinkedIn и Pinterest, но зад Facebook и Twitter.

Instagram беше придобита от Facebook през април 2012 г. в сделка за 1 млрд. долара. Очакванията за 2016 г. са компанията да генерира оборот от над 1.5 млрд. долара, или 15% от общите рекламни приходи на Facebook.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Барселона" стана първият футболен клуб с годишни приходи от над 800 млн. евро "Барселона" стана първият футболен клуб с годишни приходи от над 800 млн. евро

В топ 20 са най-много отборите от Висшата лига на Англия

18 яну 2020, 529 прочитания

Мораториум върху вноса на боклуци ще спре заводи за метали, стъкло, пластмаси 5 Мораториум върху вноса на боклуци ще спре заводи за метали, стъкло, пластмаси

Забраната противоречи на европейското законодателство

18 яну 2020, 1242 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Rolls-Royce не се притеснява от Brexit

Британската компания увери, че решението за излизане от ЕС няма да има незабавен ефект върху дейността й

Още от Капитал
Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

Първи борсов тест за 2020

Интересът към предложените 14% от акциите на "Телелинк" в края на януари, ще е показателен за апетита на инвеститорите

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Всичко се връща, Руши също

Рушен Видинлиев за новите си роли и преоткритата страст към музиката

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10