С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
28 юни 2016, 15:20, 3823 прочитания

Instagram достигна 500 млн. потребители месечно

От мрежата за споделяне на снимки вкарват нови функции за потребители и рекламодатели

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Социалната мрежа за споделяне на снимки Instagram, която е собственост на Facebook, вече има над 500 милиона активни потребители месечно. Дневно в сайта влизат по 300 милиона, които пузскат всеки ден в сайта над 95 млн. снимки, похвалиха се от компанията. Увеличението от 400 до 500 млн. потребители се е случило по-бързо, отколкото предишната "добавка" на 100 млн., ползващи сайта и приложението.

През септември Instagram се похвали с достигането на 400 милиона потребители, а за последните две години ползващите услугата са се покачили над два пъти. От Instagram посочват също, че 80% от потребителите им не са от САЩ. Веднага след новината от екипа за разработки на компанията разкриха, че работят върху автоматичен преводач към сайта, подобен на този, който се ползва във Facebook. От компанията казват, че общността в Instagram се е разраснала по-бързо, отколкото са очаквали, и въвеждат функцията, за да могат историите на потребителите да се разбират на всеки език.


В началото на месеца пък от Instagram улесниха работата на рекламодателите в сайта, като дадоха възможност за създаване на бизнес акаунти, които по-лесно да се разграничават от обикновените. "Сега имаме над 200 000 рекламодатели в Instagram, по-голямата част от които са малки предприятия. Искаме да им помогнем да се открояват по-лесно", заяви Mарни Ливайн, главен оперативен директор за Instagram, пред Bloomberg.

Според последните публикувани данни на Facebook над 200 000 бизнес клиенти месечно избират Instagram за реклама. Предвид нарастващата популярност и разширението на възможностите за реклама в над 30 нови страни от есента на 2015 г. този брой се очаква да продължи да расте. В момента Instagram е третата най-предпочитана социална мрежа пред LinkedIn и Pinterest, но зад Facebook и Twitter.

Instagram беше придобита от Facebook през април 2012 г. в сделка за 1 млрд. долара. Очакванията за 2016 г. са компанията да генерира оборот от над 1.5 млрд. долара, или 15% от общите рекламни приходи на Facebook.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Компания от групата на "Химимпорт" купува двата германски магазина "Хит" в София 5 Компания от групата на "Химимпорт" купува двата германски магазина "Хит" в София

Новият собственик вече влезе в ритейла, като придоби и веригата "Хоуммакс"

21 юли 2019, 2148 прочитания

По-ниските лихви свиват маржовете на банките в САЩ По-ниските лихви свиват маржовете на банките в САЩ

Цената на акциите на Wells Fargo падна, тази на книжата на Goldman Sachs се повиши, докато инвеститорите се фокусират върху въздействието от решенията на Фед

21 юли 2019, 920 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Rolls-Royce не се притеснява от Brexit

Британската компания увери, че решението за излизане от ЕС няма да има незабавен ефект върху дейността й

Кризата на Силициевата долина

Основателят и изпълнителен директор на преакселераторската програма Founder Institute Адео Реси пред "Капитал"

Нищо, следващия път

България почти сигурно загуби битката с Турция за завода на Volkswagen, но натрупа безценен опит, който може да използва за привличането на други проекти

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

20 въпроса: Ясен Згуровски

"Вярвам, че не случайно съм артист и съм тук с мисия да правя хората щастливи"

Made in Poland

"АБВ на полския дизайн" в Пловдив изследва един век история и поставя въпроса за преосмислянето на миналото