Екипът на Unify в България ще достигне 530 служители до края на 2016 г.

За по-малко от две години компанията отвори втори офис в София и удвои екипа си

Програмният директор на компанията Майк О'Донахю (вдясно) получи сертификата от министъра на икономиката
Програмният директор на компанията Майк О'Донахю (вдясно) получи сертификата от министъра на икономиката
Програмният директор на компанията Майк О'Донахю (вдясно) получи сертификата от министъра на икономиката    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Програмният директор на компанията Майк О'Донахю (вдясно) получи сертификата от министъра на икономиката    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

За две години компанията е инвестирала 14 млн. евро в развитието на втория си офис в София.

С поне 40 души ще нарасне до края на годината екипът на компанията "Юнифай сървис център" в София и така в двата офиса на компанията ще бъдат заети около 530 служители. Това коментираха за "Капитал Daily" оперативният директор на аутсорсинг компанията Майк О'Донахю и управителят Станимир Комитов. В сряда те получиха от министерството на образованието сертификат за инвестиция клас А за стартирания преди две години проект за втори офис на компанията в София - финансов център за счетоводни услуги. По думите им от стартирането на проекта "Юнифай" е инвестирала 14 млн. евро в развитие и ще продължава да влага в разрастването му.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 1
    • + 3

    "Юнифай" ще се възползват от преференцията за различни облекчения като съдействие от администрацията и частично възстановяване на платените осигуровки.

    >>> Това е работата на агенцията за "инвестиции" от доста време насам. Прозвъняване на съществуващи фирми и покана при следващото си разширение да ги "минат" като нова инвестиция и "7-те милиона миризливи п***си да им поемат осигуровките, така и така ги разпраха 6 милиарда КТБ, 10 милиарда ВЕИ", сеа от 4-5 милиона нишо неъ ъ им стае"

    Нередност?
  • 2
    wall_e avatar :-P
    WALL-E
    • - 6

    Работата е малко на кантар - работодател ама пак колцентър. Колцентър ама пък работодател...
    Сега сериозно - колцентровете възпитават доста конвертируеми кадри с нелоша бизнес култура и работни навици.

    Нередност?
  • 3
    arimancer avatar :-|
    zeromancer
    • - 3

    До коментар [#2] от "WALL-E":

    Къде видяхте да пише "колцентър"? Аутсорсинга не е колцентър.

    Нередност?
  • 4
    wall_e avatar :-|
    WALL-E
    • - 2
    • + 2

    До коментар [#3] от "zeromancer":

    Ами от статията:

    ....предоставя дистанционна техническа поддръжка. Фирмата се грижи за комуникационните системи на много компании, държавни организации, университети и болници в цял свят. Сред тях са Commerzbank, Fiat, Solvay, отборът на "Борусия" (Дортмунд)....

    ..."Юнифай" продължава да развива и звеното си за отдалечена техническа поддръжка, което също се намира в София. Там в момента са заети почти 190 служители....

    това е звено за мулти-клиент къстъмър сървис, което както и да го наречем е в вид колцентър.
    И не ме разбирайте погрешно - не хейтя а наистина се радвам, когато подобни компании създават работни места и инвестират в България (коментарът ми е с настроение весело). Обучават хиляди хора да комуникират на корпоративното ниво на компаниите, които обслужват, да следват техните високи изисквания в отношенията с клиентите и тн. Пожелавам им успех!

    Нередност?
Нов коментар