Екипът на Unify в България ще достигне 530 служители до края на 2016 г.
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Екипът на Unify в България ще достигне 530 служители до края на 2016 г.

Програмният директор на компанията Майк О'Донахю (вдясно) получи сертификата от министъра на икономиката

Екипът на Unify в България ще достигне 530 служители до края на 2016 г.

За по-малко от две години компанията отвори втори офис в София и удвои екипа си

Александра Козбунарова
23155 прочитания

Програмният директор на компанията Майк О'Донахю (вдясно) получи сертификата от министъра на икономиката

© АНЕЛИЯ НИКОЛОВА


За две години компанията е инвестирала 14 млн. евро в развитието на втория си офис в София.

С поне 40 души ще нарасне до края на годината екипът на компанията "Юнифай сървис център" в София и така в двата офиса на компанията ще бъдат заети около 530 служители. Това коментираха за "Капитал Daily" оперативният директор на аутсорсинг компанията Майк О'Донахю и управителят Станимир Комитов. В сряда те получиха от министерството на образованието сертификат за инвестиция клас А за стартирания преди две години проект за втори офис на компанията в София - финансов център за счетоводни услуги. По думите им от стартирането на проекта "Юнифай" е инвестирала 14 млн. евро в развитие и ще продължава да влага в разрастването му.

Аутсорсинг с добавена стойност

"Юнифай сървис център", която е част от меджународната Unify, е наследник на "Сименс ентърпрайз комюникейшънс", която започна дейност през 2006 г. и отначало от София предоставя дистанционна техническа поддръжка. Фирмата се грижи за комуникационните системи на много компании, държавни организации, университети и болници в цял свят. Сред тях са Commerzbank, Fiat, Solvay, отборът на "Борусия" (Дортмунд). По това време компанията има само един офис в страната.

В края на 2014 г. "Юнифай" обяви планове да надскочи хоризонта на техническата поддръжка и да влезе в услугите с по-висока добавена стойност, като разкрие нов финансов център за счетоводни услуги. С този проект компанията кандидатства за инвеститор клас А с идеята да разкрие 200 нови работни места в офиса си на бул. "Мария Луиза" в столицата. Към днешна дата там са заети вече 324 служители. Получавайки сертификата за инвеститор от Българската агенция за инвестиции (БАИ), "Юнифай" ще се възползват от преференцията за различни облекчения като съдействие от администрацията и частично възстановяване на платените осигуровки. "Първия път когато дойдохме да инвестираме, нямаше такива облекчения. Така че не преференциите са причината да се разрастваме тук. Този сертификат е просто едно допълнително облекчение за нас", коментира още пред "Капитал Daily" Майк О'Донахю.

В развитие

"Юнифай" продължава да развива и звеното си за отдалечена техническа поддръжка, което също се намира в София. Там в момента са заети почти 190 служители. От местното дружество засега не възнамеряват да излизат извън границите на столицата и не оглеждат възможността за разширение на дейността към други областни градове, допълни О'Донахю. Местните звена обаче ще продължат да растат, категорични са от компанията. "В момента сме част от френската Atos, което ми дава основание да вярвам, че ще имаме повече проекти", обясни програмният директор.

"До януари тази година сме инвестирали 14 млн. евро и всяка следваща година ще влагаме по още 11 до 14 млн. евро в развитието на компанията в България", каза О'Донахю пред "Капитал Daily". Сумата включва разходите на компанията за наем на офис площи и персонал, поясни Станимир Комитов.

Част от международно семейство

Компанията майка Unify е мeждународният лидер в комуникационния софтуер и в началото на годината беше придобита от френската технологична Atos в сделка за 340 млн. евро. Unify присъства в повече от 60 страни и в нея са заети 5600 специалисти. Оборотите на компанията за изминалата година се оценяват на 1.2 млрд. евро, казват от Atos при обявяването на сделката миналата година.

Бизнесът на "Юнифай" в България също се развива положително - през 2014 г. оборотът на местното дружество е 10.5 млн. лв., а година по-късно се увеличава повече от двойно, като достига 21.3 млн. лв. за 2015 г., сочи справка в Търговския регистър.
За две години компанията е инвестирала 14 млн. евро в развитието на втория си офис в София.

С поне 40 души ще нарасне до края на годината екипът на компанията "Юнифай сървис център" в София и така в двата офиса на компанията ще бъдат заети около 530 служители. Това коментираха за "Капитал Daily" оперативният директор на аутсорсинг компанията Майк О'Донахю и управителят Станимир Комитов. В сряда те получиха от министерството на образованието сертификат за инвестиция клас А за стартирания преди две години проект за втори офис на компанията в София - финансов център за счетоводни услуги. По думите им от стартирането на проекта "Юнифай" е инвестирала 14 млн. евро в развитие и ще продължава да влага в разрастването му.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

4 коментара
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik

    "Юнифай" ще се възползват от преференцията за различни облекчения като съдействие от администрацията и частично възстановяване на платените осигуровки.

    >>> Това е работата на агенцията за "инвестиции" от доста време насам. Прозвъняване на съществуващи фирми и покана при следващото си разширение да ги "минат" като нова инвестиция и "7-те милиона миризливи п***си да им поемат осигуровките, така и така ги разпраха 6 милиарда КТБ, 10 милиарда ВЕИ", сеа от 4-5 милиона нишо неъ ъ им стае"

  • 2
    wall_e avatar :-P
    WALL-E

    Работата е малко на кантар - работодател ама пак колцентър. Колцентър ама пък работодател...
    Сега сериозно - колцентровете възпитават доста конвертируеми кадри с нелоша бизнес култура и работни навици.

  • 3
    arimancer avatar :-|
    zeromancer

    До коментар [#2] от "WALL-E":

    Къде видяхте да пише "колцентър"? Аутсорсинга не е колцентър.

  • 4
    wall_e avatar :-|
    WALL-E

    До коментар [#3] от "zeromancer":

    Ами от статията:

    ....предоставя дистанционна техническа поддръжка. Фирмата се грижи за комуникационните системи на много компании, държавни организации, университети и болници в цял свят. Сред тях са Commerzbank, Fiat, Solvay, отборът на "Борусия" (Дортмунд)....

    ..."Юнифай" продължава да развива и звеното си за отдалечена техническа поддръжка, което също се намира в София. Там в момента са заети почти 190 служители....

    това е звено за мулти-клиент къстъмър сървис, което както и да го наречем е в вид колцентър.
    И не ме разбирайте погрешно - не хейтя а наистина се радвам, когато подобни компании създават работни места и инвестират в България (коментарът ми е с настроение весело). Обучават хиляди хора да комуникират на корпоративното ниво на компаниите, които обслужват, да следват техните високи изисквания в отношенията с клиентите и тн. Пожелавам им успех!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK