Екипът на Unify в България ще достигне 530 служители до края на 2016 г.
За по-малко от две години компанията отвори втори офис в София и удвои екипа си


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
С поне 40 души ще нарасне до края на годината екипът на компанията "Юнифай сървис център" в София и така в двата офиса на компанията ще бъдат заети около 530 служители. Това коментираха за "Капитал Daily" оперативният директор на аутсорсинг компанията Майк О'Донахю и управителят Станимир Комитов. В сряда те получиха от министерството на образованието сертификат за инвестиция клас А за стартирания преди две години проект за втори офис на компанията в София - финансов център за счетоводни услуги. По думите им от стартирането на проекта "Юнифай" е инвестирала 14 млн. евро в развитие и ще продължава да влага в разрастването му.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
"Юнифай" ще се възползват от преференцията за различни облекчения като съдействие от администрацията и частично възстановяване на платените осигуровки.
>>> Това е работата на агенцията за "инвестиции" от доста време насам. Прозвъняване на съществуващи фирми и покана при следващото си разширение да ги "минат" като нова инвестиция и "7-те милиона миризливи п***си да им поемат осигуровките, така и така ги разпраха 6 милиарда КТБ, 10 милиарда ВЕИ", сеа от 4-5 милиона нишо неъ ъ им стае"
Работата е малко на кантар - работодател ама пак колцентър. Колцентър ама пък работодател...
Сега сериозно - колцентровете възпитават доста конвертируеми кадри с нелоша бизнес култура и работни навици.
До коментар [#2] от "WALL-E":
Къде видяхте да пише "колцентър"? Аутсорсинга не е колцентър.
До коментар [#3] от "zeromancer":
Ами от статията:
....предоставя дистанционна техническа поддръжка. Фирмата се грижи за комуникационните системи на много компании, държавни организации, университети и болници в цял свят. Сред тях са Commerzbank, Fiat, Solvay, отборът на "Борусия" (Дортмунд)....
..."Юнифай" продължава да развива и звеното си за отдалечена техническа поддръжка, което също се намира в София. Там в момента са заети почти 190 служители....
това е звено за мулти-клиент къстъмър сървис, което както и да го наречем е в вид колцентър.
И не ме разбирайте погрешно - не хейтя а наистина се радвам, когато подобни компании създават работни места и инвестират в България (коментарът ми е с настроение весело). Обучават хиляди хора да комуникират на корпоративното ниво на компаниите, които обслужват, да следват техните високи изисквания в отношенията с клиентите и тн. Пожелавам им успех!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.