Екипът на Unify в България ще достигне 530 служители до края на 2016 г.

За по-малко от две години компанията отвори втори офис в София и удвои екипа си

Програмният директор на компанията Майк О'Донахю (вдясно) получи сертификата от министъра на икономиката
Програмният директор на компанията Майк О'Донахю (вдясно) получи сертификата от министъра на икономиката    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Програмният директор на компанията Майк О'Донахю (вдясно) получи сертификата от министъра на икономиката
Програмният директор на компанията Майк О'Донахю (вдясно) получи сертификата от министъра на икономиката    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
За две години компанията е инвестирала 14 млн. евро в развитието на втория си офис в София.

С поне 40 души ще нарасне до края на годината екипът на компанията "Юнифай сървис център" в София и така в двата офиса на компанията ще бъдат заети около 530 служители. Това коментираха за "Капитал Daily" оперативният директор на аутсорсинг компанията Майк О'Донахю и управителят Станимир Комитов. В сряда те получиха от министерството на образованието сертификат за инвестиция клас А за стартирания преди две години проект за втори офис на компанията в София - финансов център за счетоводни услуги. По думите им от стартирането на проекта "Юнифай" е инвестирала 14 млн. евро в развитие и ще продължава да влага в разрастването му.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


4 коментара
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik

    "Юнифай" ще се възползват от преференцията за различни облекчения като съдействие от администрацията и частично възстановяване на платените осигуровки.

    >>> Това е работата на агенцията за "инвестиции" от доста време насам. Прозвъняване на съществуващи фирми и покана при следващото си разширение да ги "минат" като нова инвестиция и "7-те милиона миризливи п***си да им поемат осигуровките, така и така ги разпраха 6 милиарда КТБ, 10 милиарда ВЕИ", сеа от 4-5 милиона нишо неъ ъ им стае"

  • 2
    wall_e avatar :-P
    WALL-E

    Работата е малко на кантар - работодател ама пак колцентър. Колцентър ама пък работодател...
    Сега сериозно - колцентровете възпитават доста конвертируеми кадри с нелоша бизнес култура и работни навици.

  • 3
    arimancer avatar :-|
    zeromancer

    До коментар [#2] от "WALL-E":

    Къде видяхте да пише "колцентър"? Аутсорсинга не е колцентър.

  • 4
    wall_e avatar :-|
    WALL-E

    До коментар [#3] от "zeromancer":

    Ами от статията:

    ....предоставя дистанционна техническа поддръжка. Фирмата се грижи за комуникационните системи на много компании, държавни организации, университети и болници в цял свят. Сред тях са Commerzbank, Fiat, Solvay, отборът на "Борусия" (Дортмунд)....

    ..."Юнифай" продължава да развива и звеното си за отдалечена техническа поддръжка, което също се намира в София. Там в момента са заети почти 190 служители....

    това е звено за мулти-клиент къстъмър сървис, което както и да го наречем е в вид колцентър.
    И не ме разбирайте погрешно - не хейтя а наистина се радвам, когато подобни компании създават работни места и инвестират в България (коментарът ми е с настроение весело). Обучават хиляди хора да комуникират на корпоративното ниво на компаниите, които обслужват, да следват техните високи изисквания в отношенията с клиентите и тн. Пожелавам им успех!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход