"Нетинфо" излиза на международните пазари след сделка за Broshura.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Нетинфо" излиза на международните пазари след сделка за Broshura.bg

"Нетинфо" излиза на международните пазари след сделка за Broshura.bg

Това е пореден закупен дял от компания за дигитални услуги за сектора на търговията

Александра Козбунарова
9083 прочитания

© Капитал


18

са страните, където Broshura.bg има присъствие.

"Нетинфо", която е част от портфолиото на "Нова броудкастинг груп", придоби миноритарен дял от "Къмишън шеър". Последната е собственик на платформата за дигитални листовки Broshura.bg. Със сделката "Нетинфо" ще излезе на международни пазари, където Broshura.bg вече има присъствие.

Сайтът Broshura.bg свързва големите търговски вериги и крайните клиенти в директен контакт чрез своята технология. Идеята зад платформата е да предложи на потребителите разнообразие от онлайн брошури на различни компании – от бързооборотни стоки през технологии, до козметични продукти. За търговските вериги Broshura.bg представя нови дистрибуционни канали – уеб, мобилни, имейл и партньорски сайтове, чрез които да развият модела на хартиените брошури в дигитална среда.

Сделката

От компаниите не съобщават каква е стойността на сделката, в която "Нетинфо" придобива 20% дял от основаната от Огнян Попов "Къмишън шеър". От протокол от общото събрание на съвета на директорите а "Нетинфо" обаче става ясно, че компанията участва в увеличаването на капитала на "Къмишън шеър", като записва 10 хил. дяла на обща стойност 855 хил. лв.

С придобиването на една пета от "Къмишън шеър" акционерът ще има достъп до пазарите на Broshura.bg. Според прессъобщение за сливането те са в 18 страни освен България. Тази нова стъпка е част от стратегията на "Нетинфо" за разширяване на портфолиото и диверсифициране на бизнеса.

"С добавянето на Broshura.bg към портфолиото на "Нетинфо" искаме да сме още по-близо до момента на покупка за нашите потребители. Целта ни е те да откриват продуктите, от които имат нужда – изгодно, в точния момент и на точното място", сподели в прессъобщение изпълнителният директор на "Нетинфо" Христо Христов.

Дигитални амбиции

Новото попълнение в портфолиото им - Broshura.bg, се занимава с дигитализиране на брошури и свързване на потребителите и търговските вериги. Платформата има 8 милиона посетители и 15 млн. разгледани брошури за май 2016, както и 140 млн. разгледани страници на брошури за същия период. За миналата година компанията собственик "Къмишън шеър" регистрира обороти от 4.5 млн. лв., което е ръст от 195% на годишна база. Компанията има и амбиции извън България, като се надява да стане лидер в нишата си Централна и Източна Европа.

"Радваме се, че ставаме част от едно по-голямо семейство, както и сме сигурни, че това сътрудничество, с всички канали и ресурси на медийната група "Нетинфо", ще предложи богати възможности за продукта на Broshura.bg и компанията като цяло", допълва Огнян Попов, изпълнителният директор на "Къмишън шеър". Това е поредната за "Нетинфо" сделка напоследък за дял от компания, предлагаща дигитални продукти за сектора на търговията. Преди няколко месеца "Нетинфо" придоби 51% от Grabo.bg – най-големия български сайт за онлайн пазаруване на популярни услуги, и 51% от Trendo.bg, онлайн магазин с подбрани модни колекции. Като част от сделката Нетинфо придоби и мажоритарния дял в Opoznai.bg – най-големия каталог за туристически локации в България, част от Grabo.bg. За миналата година "Нетинфо" регистрират приходи от 11 млн. лв. и ръст почти 25% спрямо миналата година.

18

са страните, където Broshura.bg има присъствие.

"Нетинфо", която е част от портфолиото на "Нова броудкастинг груп", придоби миноритарен дял от "Къмишън шеър". Последната е собственик на платформата за дигитални листовки Broshura.bg. Със сделката "Нетинфо" ще излезе на международни пазари, където Broshura.bg вече има присъствие.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK