Хотелските вериги влизат в конкуренция с туристическите сайтове

Операторите предлагат все по-високи отстъпки за лоялни клиенти

Веригата Hilton започна рекламна кампания, за да убеди гостите на хотелите си да използват за резервации директно сайт или мобилното приложение на компанията
Веригата Hilton започна рекламна кампания, за да убеди гостите на хотелите си да използват за резервации директно сайт или мобилното приложение на компанията
Веригата Hilton започна рекламна кампания, за да убеди гостите на хотелите си да използват за резервации директно сайт или мобилното приложение на компанията    ©  Reuters
Веригата Hilton започна рекламна кампания, за да убеди гостите на хотелите си да използват за резервации директно сайт или мобилното приложение на компанията    ©  Reuters
Бързото развитие на онлайн посредниците намалява печалбите на хотелиерските брандове.

Големи оператори на хотелски вериги като Hilton Worldwide Holdings и Marriott International са започнали да понижават таксите за директни поръчки от клиенти, за да противодействат на конкуренцията на бързоразвиващите се туристически сайтове, пише Wall Street Journal.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар