Хотелските вериги влизат в конкуренция с туристическите сайтове
Операторите предлагат все по-високи отстъпки за лоялни клиенти


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Големи оператори на хотелски вериги като Hilton Worldwide Holdings и Marriott International са започнали да понижават таксите за директни поръчки от клиенти, за да противодействат на конкуренцията на бързоразвиващите се туристически сайтове, пише Wall Street Journal.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход