Приходите на "Теленор" растат малко
Броят абонати пада, но се увеличават месечните постъпления от клиент


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
хил. по-малко са абонатите на оператора спрямо същия период на миналата година.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
8 коментара
Mtel и Vivacom са телекоми, които предлагат пакетни услуги - фиксирана/мобилна телефония, телевизия, интернет. А Telenor е още само мобилен оператор.
[quote#1:"karen_walker"] А Telenor е още само мобилен оператор. [/quote]
именно а това вече не работи
До коментар [#1] от "karen_walker":
И като мобилен не е много наред.
3Ж, 4Ж..убаво, ама бабите на село имат ДВЕ Же телефони и нямат "ало".
Затова бягат от Глобул.
Казват, че 4 Же-то на Теленор...НЕТ-а е най-добре. Не знам, може, но на "ало-то" трябва да обърнат внимание.
@Александра Козбунарова
средномесечен приход от клиент (APRU) - това се казва ARPU.
До коментар [#3] от "Росен (Путлер капут)":
От баби на село не се правят големи печалби.
Чудех се защо всеки път като ида да си плащам сметката ме карат да предподписвам на по-висок план, а те вече са минали на новия бизнес процес: безплатен телефон и по-високи месечни сметки, ако може за цял живот :)
Задачка за първокурсник в икономически техникум:
1. Нивото на приходите останало същото.
2. Броят на абонатите намалял.
3. Увеличило се ARPU.
4. Има ли повод за радост? (Според Теленор - поне да се похвалим!?)
5. Кой има нужда от хапчета?
Теленор няма как да предложи пакетна услуга, поради липсата на развита фиксирана инфраструктура (оптични кабели), която е нужна за фиксираната телефония и телевизията.
Мобилните телекоми започват да продават все по-маловажна и по-ненужна услуга (интернет), на цената на по-високо ARPU.
Общата тенденция е, че се увеличава скоростта на данните в мобилните мрежи, но качеството на "ало"-то спада. Мобилните мрежи често се "задръстват", времето за "установяване на обаждането" е непредвидимо, често е над 10 секунди, масово липсва осигуряване срещу отпадане на локална станция.
Подслушване, заглушаване стават ежедневие!
Виваком заряза наличната си фиксирана инфраструктура в по-малки населени места и прехвърли "селските" телефони в мобилната си мрежа с огромен компромис на капацитет(неадекватен!) и надеждност. Въпрос на време е да се случи някое бедствие някъде и да няма адекватна връзка, за да се повика помощ!
Всички са се втурнали да инсталират и продават 4G, без въобще да е доказана истинската пазарна нужда от това! Над 80% от абонатите (в БГ) дори нямат устройства, съвместими с 4G.
Търговците продават таблети на 70 годишни баби, които дори не знаят за какво служат!
Всичко се прави в името на известен "оборот"на средства за строителство, планиране, мениджмънт, търговия с мобилни устройства, но докога?...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.