🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

"Т-Маркет" ще отвори още 13 магазина

Приходите на веригата са нараснали с 13.3% през първата половина на годината

Главният изпълнителен директор на "Максима България" Едвинас Волкас не очаква размествания в сектора
Главният изпълнителен директор на "Максима България" Едвинас Волкас не очаква размествания в сектора
Главният изпълнителен директор на "Максима България" Едвинас Волкас не очаква размествания в сектора    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Главният изпълнителен директор на "Максима България" Едвинас Волкас не очаква размествания в сектора    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

61 ще станат обектите на компанията до средата на октомври

"Максима България", която оперира на българския пазар чрез търговската марка "Т-Маркет", обяви официално намеренията си да открие 13 нови магазина в страната. Това стана ясно по време на представяне на бъдещите планове на компанията в петък. Първоначалните планове бяха за 12, всичките бивши обекти на "Рила проект", които държаха в България търговската верига "Пени маркет", но от компанията са добавили и още един магазин в Елин Пелин. Споразумението с "Рила проект" беше сключено през април. С новите обекти броят на магазините на "Максима България" в страната ще достигне 61, с което ще станат трети по този показател на пазара. Първата позиция се заема от "Билла България" с над 100 обекта, а втори са "Лидл България" с над 80.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    fpyyh avatar :-?
    fpyyh
    • - 1
    • + 5

    явно е печеливш пазар и не мога да разбера защо Карфур и Пикадили не се справят, а всички други вериги само растат

    Нередност?
  • 2
    alextan avatar :-|
    alextan
    • + 4

    До коментар [#1] от "fpyyh":

    Карфур и Пикадили имаха лоша продуктова и ценова политика.
    А Т Маркет гледам, че нямат нов магазин в Пловдив - сегашните им са на много неудобни места и хората няма да ходят да блъскат до там, като до къщата им във всеки квартал има Кауфланд и Лидъл.

    Нередност?
  • 3
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев

    До коментар [#1] от "fpyyh":
    До коментар [#2] от "alextan":

    Пазарът беше добър преди кризата. След кризата беше се натрупала конкуренция, с която се самоизяде. Билла беше в милиони на загуба. И не съм забелязал стратегията им да се променя много. Само че зад Билла стоеше много мощна компания. За сравнение зад Карфур и Пикадили стояха Маринопулос и Делазие, което със сигурност не е такъв стабилен гръб. Защо го казвам - Билла можеше да си позволи да пълни рафтовете, дори когато работеше на огромна загуба. Карфур и Пикадили нямаха този лукс. Веднъж изпразнят ли се щандовете, минаваш в низходяща спирала. Така Билла, когато се размърдаха облаците, си вдигна резултатите. Сега вече с повече потребление и по-малко конкуренция пазарът пак се подобри и се виждат резултатите.

    Нередност?
Нов коментар