Мобилните и облачните услуги стават двигател на технологичната индустрия

Компании като Google и Facebook са облагодетелствани от тенденцията

Ограничените възможности за съхранение на данни на самите смартфони и общото увеличение на интернет трафика изискват все повече информация да бъде прехвърляна в облака
Ограничените възможности за съхранение на данни на самите смартфони и общото увеличение на интернет трафика изискват все повече информация да бъде прехвърляна в облака    ©  ANDREW KELLY
Ограничените възможности за съхранение на данни на самите смартфони и общото увеличение на интернет трафика изискват все повече информация да бъде прехвърляна в облака
Ограничените възможности за съхранение на данни на самите смартфони и общото увеличение на интернет трафика изискват все повече информация да бъде прехвърляна в облака    ©  ANDREW KELLY

Последните финансови резултати на технологичната индустрия показват, че мобилните и облачните услуги започват да се превръщат в двигател за печалбите, пише Wall Street Journal. Отчетите на Facebook и компанията майка на Google – Alphabet, за миналото тримесечие показват, че печалбите им се подобряват благодарение на повишеното използване на мобилни устройства и ръста на разходите за мобилни реклами. Същевременно резултатите на Amazon и Microsoft надминаха очакванията на пазарите благодарение на бизнеса им със съхранение на данни за други компании, известен като облачни услуги.

"Големите играчи стават още по-големи. Хората ползват интернет все повече и повече, имат постоянен достъп през своите смартфони, скоростите се увеличават. Цялата тази информация трябва да се съхранява някъде, за което се използват облачните услуги", коментира Бен Шачър, анализатор в Macquarie Group.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се