Wal-Mart влиза в директна конкуренция с Amazon
Американската верига купува Jet.com за 3.3 млрд. долара.


Йоан Запрянов

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Американската верига Wal-Mart влиза в директна конкуренция с най-големия онлайн търговец Amazon, след като купи платформата Jet.com. Официалната сделка беше обявена в сряда, след като миналата седмица от ритейл гиганта разкриха намеренията си за придобиването, съобщиха Wall Street Journal и Bloomberg. Цената на сделката е 3.3 млрд. долара, което е над очакванията за 3 млрд. Това означава, че инвестициите в Jet.com от страна на Google, Goldman Sachs и други могат да се възвърнат между 2 и 15 пъти в зависимост от това кога са били направени. За пример - инвестиционната фирма Fidelity ще получи удвоени своите вложени близо 15 млн. долара само след осем месеца.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.