Как корпорациите в САЩ "оцеляват" с покупки на онлайн компании
Walmart, Verizon и GM придобиха дялове или цели дружества, за да защитят позициите си в своите сектори
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Какво общо имат най-големият американски ритейлър, автопроизводител и вторият най-голям телеком? Walmart, GM и Verizon прецениха, че сега е моментът да отвърнат по-сериозно на своите дигитални конкуренти. За целта и трите придобиха или инвестираха агресивно в компании, които са застрашени да останат незначителни на техния пазар.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход