Как корпорациите в САЩ "оцеляват" с покупки на онлайн компании

Walmart, Verizon и GM придобиха дялове или цели дружества, за да защитят позициите си в своите сектори

Трите компании имат различни цели с придобиването и агресивното инвестиране
Трите компании имат различни цели с придобиването и агресивното инвестиране
Трите компании имат различни цели с придобиването и агресивното инвестиране    ©  BARRY HUANG
Трите компании имат различни цели с придобиването и агресивното инвестиране    ©  BARRY HUANG

Какво общо имат най-големият американски ритейлър, автопроизводител и вторият най-голям телеком? Walmart, GM и Verizon прецениха, че сега е моментът да отвърнат по-сериозно на своите дигитални конкуренти. За целта и трите придобиха или инвестираха агресивно в компании, които са застрашени да останат незначителни на техния пазар.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар