Amazon стъпва по-здраво и в музикалния бизнес

Технологичната компания развива продукти, които да се конкурират с тези на Spotify и Apple

Ръководената от Джеф Безос компания ще разчита на цената на услугата, като ще предложи достъп до цялото съдържание срещу по-малко от 10 долара на месец
Ръководената от Джеф Безос компания ще разчита на цената на услугата, като ще предложи достъп до цялото съдържание срещу по-малко от 10 долара на месец
Ръководената от Джеф Безос компания ще разчита на цената на услугата, като ще предложи достъп до цялото съдържание срещу по-малко от 10 долара на месец    ©  SHANNON STAPLETON
Ръководената от Джеф Безос компания ще разчита на цената на услугата, като ще предложи достъп до цялото съдържание срещу по-малко от 10 долара на месец    ©  SHANNON STAPLETON
Нов продукт ще стимулира продажбите на Amazon Echo

Най-големият онлайн търговец в света - Amazon, обмисля да развива нови музикални продукти. Американската компания възнамерява да предлага съдържание по модела на Spotify и iTunes. За да може да се наложи, Amazon ще разчита на цената на услугата, като ще предложи достъп до цялото съдържание срещу по-малко от 10 долара на месец, съобщава CNBC.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар