Спасението дебне онлайн

Най-мразената американска марка търси оцеляване при европейския лидер в онлайн търговията с дрехи и обувки Zalando

През платформата на Zalando американската верига за облекла получава достъп до канал, който има 480 млн. посетители само в рамките на три месеца
През платформата на Zalando американската верига за облекла получава достъп до канал, който има 480 млн. посетители само в рамките на три месеца
През платформата на Zalando американската верига за облекла получава достъп до канал, който има 480 млн. посетители само в рамките на три месеца    ©  Reuters
През платформата на Zalando американската верига за облекла получава достъп до канал, който има 480 млн. посетители само в рамките на три месеца    ©  Reuters

Наградата за най-омразната марка в Америка отива при Abercrombie&Fitch. Това призвание брандът си спечели в началото на 2016 г. в единствения индекс на клиентската удовлетвореност в САЩ в национален мащаб (American Customer Satisfaction Index). Освен че е най-отричаната, марката успя да достигне резултат, който нито една друга не е докосвала – 65 от 100 точки, коментира Fortune. Дори и Walmart.

Този етикет е логичният резултат за веригата за облекла Abercrombie&Fitch, след като компанията вървеше през последните години стремглаво надолу. От култова верига, която събираше опашки пред магазините си, в момента тя се бори за своето оцеляване и запазване както на световния, така и на американския пазар. След няколко последователни стратегии за ребрандиране, промяна на политиката и дори на мениджмънта сега компанията прави поредната решителна стъпка, в която мнозина виждат ключов стратегически ход. Abercrombie&Fitch търси спасение в онлайн търговията, и то не къде да е, а на европейския пазар.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар