Спасението дебне онлайн
Най-мразената американска марка търси оцеляване при европейския лидер в онлайн търговията с дрехи и обувки Zalando


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Наградата за най-омразната марка в Америка отива при Abercrombie&Fitch. Това призвание брандът си спечели в началото на 2016 г. в единствения индекс на клиентската удовлетвореност в САЩ в национален мащаб (American Customer Satisfaction Index). Освен че е най-отричаната, марката успя да достигне резултат, който нито една друга не е докосвала – 65 от 100 точки, коментира Fortune. Дори и Walmart.
Този етикет е логичният резултат за веригата за облекла Abercrombie&Fitch, след като компанията вървеше през последните години стремглаво надолу. От култова верига, която събираше опашки пред магазините си, в момента тя се бори за своето оцеляване и запазване както на световния, така и на американския пазар. След няколко последователни стратегии за ребрандиране, промяна на политиката и дори на мениджмънта сега компанията прави поредната решителна стъпка, в която мнозина виждат ключов стратегически ход. Abercrombie&Fitch търси спасение в онлайн търговията, и то не къде да е, а на европейския пазар.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.