"Пикадили" - вече с един собственик и с два нови обекта
Веригата остава под контрола на Николай Лазаров и заема два овакантени магазина от изчезналия Carrefour
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Пикадили" обръща трендa от последните години, през които само затваряше обекти, и започва да наема нови. Това става и успоредно с промяна в собствеността. По информация на "Капитал" Николай Лазаров от лятото е едноличен собственик на търговската верига, а братята Валентин и Десислав Попови са се оттеглили от участието си. Така съвместният им проект трая две години, през които веригата се смали, имаше дълги периоди на неплащане на наеми и суми за доставена стока. Сега тя остава в ръцете на живеещия в Париж българин Николай Лазаров, който обаче според запознати ще си търси нов съинвеститор. Лазаров беше сочен и за близък до гръцката Marinopoulos, която държи тук франчайза на Carrefour, като стоеше в основата на идеята за обединение на двете вериги през 2014 г. Тя пропадна заради финансови проблеми на гръцката компания и по ирония на съдбата тази седмица "Пикадили" е подписала договор, с който влиза в един от последните останали обекти на Carrefour - този в софийския мол Paradise.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Пожелавам им успех , срещу немския картел шансовете са им минимални!
Не става само въпрос за конкуренция а и за политически чадър над немските вериги към които държавните институции и инспекции са снизходителни.
Харесвах Пикадили, защото там имаше една идея по-читаво месо и риба от другите хипермаркети. Плюс някои марки храни, които харесвах. Щандовете за колбаси също предлагаха добри неща. Затова и им търпях по-високите цени.
След като замалко не бяха удавени от Карфур не виждам смисъл да пазарувам там. Особено нелепо беше Пикадили Гурме, в Ринг Мол, в което 99% от асортимента си беше абсолютно същата стока като в другите магазини, но на "гурме" цена.
Най-добре сякаш бяха под крилото на Делез.
Ако сега тръгнат да се борят с Кауфланд и Лидл просто не ги виждам. В най-добрия случай ще станат алтернатива на Фантастико.
Така или иначе за прясно месо и сирене все по-рядко ходим на хипермаркет, сезонни плодове и зеленчуци купуваме от "нашата сергия" на пазара, а за пакетирани храни, тоалетна хартия и битова химия просто не си заслужава да се плаща повече, понеже магазинът е "у мола".
"За 2015 г. "Селект трейд" има приходи от над 41 млн. лв. и 786 хил. лв. печалба. Оборотът на "Пикадили" през миналата година пада с 20% до 159 млн. лв., а загубата е 31.6 млн. лв."
Какви са тея активи, дето носят над 31,6 млн. лв. печалба, че Селект Трейд да е на плюс?!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.