Новият магазин на Lidl: по-просторен и по-зелен

Концепцията на веригата идва в България година след световния й дебют

Текст под снимка"Всички следващи магазини "Лидл" в България, които са самостоятелни обекти, ще бъдат построени по новия модел. До края на годината предстои да бъдат отворени магазинът в Sofia Ring Mall и първият обект на веригата в Благоевград. През 2017 г. планираме да открием поне още 5", каза Милена Драгийска-Денчева, управител на "Лидл България"
Текст под снимка"Всички следващи магазини "Лидл" в България, които са самостоятелни обекти, ще бъдат построени по новия модел. До края на годината предстои да бъдат отворени магазинът в Sofia Ring Mall и първият обект на веригата в Благоевград. През 2017 г. планираме да открием поне още 5", каза Милена Драгийска-Денчева, управител на "Лидл България"
Текст под снимка"Всички следващи магазини "Лидл" в България, които са самостоятелни обекти, ще бъдат построени по новия модел. До края на годината предстои да бъдат отворени магазинът в Sofia Ring Mall и първият обект на веригата в Благоевград. През 2017 г. планираме да открием поне още 5", каза Милена Драгийска-Денчева, управител на "Лидл България"    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Текст под снимка"Всички следващи магазини "Лидл" в България, които са самостоятелни обекти, ще бъдат построени по новия модел. До края на годината предстои да бъдат отворени магазинът в Sofia Ring Mall и първият обект на веригата в Благоевград. През 2017 г. планираме да открием поне още 5", каза Милена Драгийска-Денчева, управител на "Лидл България"    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
30% по-малко енергия ще ползва новият обект.

Първият магазин на Lidl в България, построен изцяло по новата концепция, която веригата въвежда в световен мащаб, отваря на 12 септември в жк "Младост" в София. Променен е дизайнът, има повече пространство за клиенти и служители, повишена е енергийната ефективност на сградата и са ползвани "по-зелени" материали и технологии. Дискаунт веригата ще ползва модела за следващите нови обекти, като постепенно ще се променят и старите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
7 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tht avatar :-P
    ТНТ
    • - 4
    • + 5

    Много, ама много продуктово позициониране...

    Нередност?
  • 5
    npeykova avatar :-|
    npeykova
    • - 3

    И какъв е точно анализа в тази статия??Изборояват магазини, адреси и квадрати...

    Нередност?
  • 6
    bvm1433088109432231 avatar :-|
    VINS VINSOV
    • - 2
    • + 8

    Дано се сетят и една тоалетна да сложат, че сега пикая в подземния паркинг.

    Нередност?
  • 7
    fifi_5 avatar :-|
    fifi_5
    • - 2
    • + 1

    Боклуци продават! Заблуждават хората с реклами и те се лъжат да им купуват химическите храни!!!Отворете си очите!!!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал