Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 сеп 2016, 16:27, 3965 прочитания

Седмични новини за ритейл

"Лидл" откри първия си магазин от ново поколение в България, Кандидатстването за "Продукт на годината 2017" вече е отворено, "Кока-Кола ХБК" е световен лидер в устойчивото развитие за сектор "Напитки" в класация на "Дау Джоунс", "Изида" внедри продукта за справки и анализ на данни RI, "BILLA България" е "Национален шампион" на Европейските бизнес награди

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Страницата е подготвена от екипа на "Регал" (regal.bg). Вашите новини от сектора очакваме на e-mail: editors@regal.bg

"Лидл" откри първия си магазин от ново поколение в България


Първият магазин на "Лидл" в България, построен изцяло по новата концепция, която веригата въвежда в световен мащаб, отвори врати в жк "Младост" в София. Новата концепция се изразява в промяна в дизайна, функционалността и енергийната ефективност на сградата. Това е първата и единствена по рода си интелигента сграда в ритейл сектора в България, проектирана и изпълнена с фокус върху опазването на околната среда, твърдят от веригата. Като следваща стъпка предстои монтирането на фотоволтаични панели на покрива на магазина и 2 станции за зареждане на електрически автомобили на паркинга.
"И в новата концепция, с променения дизайн и архитектура, клиентите ще открият това, което е най-характерно за ДНК-то на Lidl – оптимално съотношение качество - цена. Откриването на този магазин е потвърждение за нашия дългосрочен инвестиционен ангажимент и развитие на бизнеса в страната", каза Милена Драгийска-Денчева, управител на "Лидл България".
Тя поясни, че българският магазин отваря врати по-малко от година след премиерата на новата концепция в Италия. Той е 20-ият за София, третият за "Младост" и десетият "Лидл" в света, притежаващ BREEAM сертификат за устойчива сграда от най-високо ниво.
Всички следващи магазини "Лидл" в България (които са самостоятелни обекти) ще бъдат построени по този модел. До края на годината предстои да бъдат отворени магазинът в Sofia Ring Mall и първият магазин на веригата в Благоевград. През 2017 г. планираме да открием поне още 5", каза Милена Драгийска-Денчева.
Мисли се и за редизайн на съществуващите магазини, но той ще бъде осъществяван по-плавно, тъй като най-старите от тях са на шест години, а средната възраст е три години и половина. Стана известно, че като начало ще бъдат обновени първият "Лидл" в жк "Младост", този на ул. "Резбарска" и обектът в жк "Дружба".

Кандидатстването за "Продукт на годината 2017" вече е отворено

Кандидатстването за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината 2017" вече е отворено. Крайният срок е 31 октомври 2016 г. Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2015 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, дизайн или опаковка. "Продукт на годината" осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки методологията на програмата, Nielsen Bulgaria ще реализира това изследване за нашата страна чрез национално представителна извадка на населението. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.
Победителите се определят единствено от потребителския вот. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава за една година ексклузивно лиценза на наградата "Продукт на годината" и възможността да се промотира, като използва червеното лого в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата.



"Кока-Кола ХБК" е световен лидер в устойчивото развитие за сектор "Напитки" в класация на "Дау Джоунс"

"Кока-Кола ХБК" - бутилираща компания на търговските марки на The Coca-Cola Company, беше обявена за световен лидер в устойчивото развитие за сектор "Напитки" в класация на индекса за устойчиво развитие на "Дау Джоунс" (DJSI). Компанията постигна общ резултат от 90 точки – с 40 точки по-висок от средния за индустрията и с 3 по-висок спрямо миналата година.
Това е 9-ото включване на "Кока-Кола ХБК" в глобалната класация. През 2015 г. компанията продължи да намалява въздействието си върху околната среда с двуцифрено понижение на въглеродните емисии. В същото време намали още повече потреблението си на вода за литър произведена напитка, както и количеството на опаковъчните материали, въпреки увеличението в обемите и продажбите.
"Кока-Кола ХБК" е най-диверсифицираното бутилиращо предприятие в системата на Coca-Cola, обслужващо близо 600 млн. потребители в 28 пазара на 3 континента. Компанията е инвестирала 8.2 млн. евро, или 2.3% от печалбата си преди данъчно облагане за 2015 г., в подобряване на благосъстоянието на общността, като се фокусира върху 3 ключови области (активен начин на живот, опазване на околната среда и водите, развитие на младежта) в партньорство с над 230 неправителствени организации.

"Изида" внедри продукта за справки и анализ на данни RI

Българският сладоледен бранд "Изида" избра вертикалното решение RI (Retail.Intelligence), за да анализира процесите си по търговия и дистрибуция. RI е продукт за управленски справки и анализ на данни, разработен на база Business Intelligence (BI) платформата Qlik Sense. Създаден е специално за компании от ритейл сектора от консултантската фирма Balkan Services.
Продуктът съдържа набор от предефинирани справки, подходящи за анализ на продажбите, а основно предимство е краткото време за внедряване – само няколко дни. RI осигурява още възможност за интерактивност, като позволява генериране на справки според индивидуалните предпочитания на отделния потребител. Решението предлага сравнение на данните в различни времеви рамки, а също и следене на ключови показатели за клиенти и продукти.
За нуждите на компанията са разработени няколко допълнителни функционалности на продукта, които да обслужват специфичните бизнес процеси в предприятието.

"BILLA България" е "Национален шампион" на Европейските бизнес награди

"BILLA България" отново е "Национален шампион" на Европейските бизнес награди, съобщиха от компанията. Веригата се сдоби с този приз за втора година, след като представи своите топ проекти и инициативи в сферата на корпоративната социална отговорност и опазването на околната среда.
Тази година компанията издаде първия си доклад за своите постижения в страната в сферата на корпоративната социална отговорност за периода 2010 – 2014 г. Част от постиженията са: намаляването на емисиите на парникови газове с 15%, рециклирането на 72% от отпадъците през 2014 г., оползотворяването на около 30% от общото количество биоразградими отпадъци от магазините на веригата в София, като те се преработват до получаването на биогаз, използван за генериране на електроенергия.
Следващият кръг на Европейските бизнес награди ще започне на 14 септември, когато BILLA ще представи страната ни и ще се състезава с компании от 34 държави. Победителите от този кръг ще бъдат обявени в началото на 2017 г.


Накратко

С промоционални цени на всички стоки отвори врати първият магазин на CCC в Плевен - в Panorama Mall Pleven. Това е осмият магазин на полската верига за обувки и чанти в страната.

Милтос Триантафилу е новият главен изпълнителен директор на "Белла България". Той ще отговаря за производството, снабдяването, маркетинга и продажбите на компанията, на която през периода 2009 - 2014 г. беше главен оперативен директор.

IKEA е увеличила продажбите си до нов максимум от 34.2 милиарда евро за финансовата 2016 г.

Heineken официално започна своето глобално партньорство с Formula 1 с две нови кампании - "Когато шофирате, не пийте!" и "Повече от състезание".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Цената на борсовия ток в България е най-ниска в цяла Европа Цената на борсовия ток в България е най-ниска в цяла Европа

Днес тарифата е почти 12 евро/мВтч, а вчера беше три пъти по-ниска

5 апр 2020, 600 прочитания

Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Изпълнителният директор на комуникационния бизнес и оперативен директор на групата "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

5 апр 2020, 697 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Дневник": Алпийските курорти инвестираха в нови лифтове преди сезона

Австрия, Швейцария и Италия подобряват ски инфраструктурата

Още от Капитал
Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Тяхната първа криза

Финтех компаниите са изправени пред нови предизвикателства заради COVID-19 и първия им сблъсък с икономически проблеми

Коронабюджет 1.0: Оптимистичната версия

Правителството поиска спешна ревизия на бюджет 2020, която да му даде по-голяма гъвкавост за маневри

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10