Велосипеди от Рогош към Финландия
Фондът KJK придоби 60% от пловдивския производител "Лидер - 96" с инвестиция от 7 млн. евро


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Темата накратко
– През увеличение на капитала финландският фонд KJK Capital вече притежава контрол над един от най-бързо растящите производители на колелета в страната.– Всички предприятия в сектора са основани от местни предприемачи. Сделката за "Лидер - 96" е дебют на чужд инвеститор в сектора.
– След пускането в експлоатация на новата фабрика в Рогош през февруари в компанията вече работят над 600 души, а целта е да се запълни капацитетът от 400 хил. бройки годишно.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
14 коментара
Погледнах страницата на производителя. Велосипеди средна ръка (вложени части) на доста неприемливи цени. Отдавна не съм бил в България, но не може road bike от конкретен тип да се предлага за 1800лв. Всъщност явно може но не намирам логика.
Еваларка на Лидер! Еи това е да има търсене и ти да го намериш и задоволиш, като използваш българаските предимства - ниска цена на работната ръка! Да създаваш добавена стойност и да реализираш продукта си в западна Европа. Това трябва на България, не някакви смешници измислени предприемачи с откраднати и политически пари изсипани в безумни проекти.
До коментар [#2] от " FanFan - la tulipe ": Е кое му е хубавото на евтината работна ръка. Нали за нас Българите става въпрос.
Абе т'ва колелетата, да не са велосипеди всъщност? ;)
хубави новини за успешни българи..
ХУБАВО Е
До коментар [#1] от "Napster":
Както пише и в статията, огромна част от велосипедите са за износ, така че очевидно не българския пазар е определящ колко да струва даден велосипед.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.