Собственикът на Zara отчете 11% ръст на продажбите си за полугодието

За периода февруари - юли печалбата на испанската група Inditex нараства с 8% благодарение на онлайн експанзията й

Компанията залага все повече на онлайн продажбите, които са в основата на ръста
Компанията залага все повече на онлайн продажбите, които са в основата на ръста
Компанията залага все повече на онлайн продажбите, които са в основата на ръста    ©  Reuters
Компанията залага все повече на онлайн продажбите, които са в основата на ръста    ©  Reuters
Inditex продължава да се представя по-силно от основния си конкурент - шведската H&M.

Най-големият производител на дрехи в света - Inditex (Industria de Diseño Textil), отчете поредно силно тримесечие, като надхвърли очакванията на анализаторите и продължи да се представя по-добре от конкурентите си, предава Reuters. От испанската текстилна група, която е собственик на марката Zara, подобряват резултатите си и благодарение на онлайн експанзията си – през първите шест месеца на годината заработиха интернет магазините в 11 държави, сред които и България.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове