Новата ЖП (а)тракция на Васил Божков
Зад идеите на БДЖ да създава ново ремонтно дружество от бранша виждат връщане на някогашния голям в сектора
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Темата накратко
Наскоро в. "Стандарт" съобщи, че БДЖ ще създаде собствено ремонтно дружество, тъй като всички частни ремонтни заводи в България не приемали поръчките на БДЖ, понеже не плащало. От сектора обаче не мислят така и според спекулативните теории на следващ етап за новото дружество ще се търси частен партньор. Междувременно една млада компания за ремонт на локомотиви, ръководена от бивши служители на стария жп бизнес на Васил Божков, стана фаворит на железницата.Локомотив се запали на гара. Дефектни спирачки станаха причина за инцидент. Замръзнали спирачки обърнаха товарен влак. Черната хроника на БДЖ е дълга и тъжна.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Божков се гласи пак да продава.
Някой проверил ли е къде е Веселин Василев???
"От текстовете в одита стават ясни няколко неща, показателни за начините на работа в железницата. Според Павлов в периода 2007 - 2009 г. има случаи, в които "БДЖ - Кончар" е използвана като "пощенска кутия", през която просто са минавали суми пари за доставки на стари и негодни части за железниците от подставени фирми, за които държавната компания е плащала над реалната им стойност."
Това не можехте ли да го поместите на някое поленце в долния десен ъгъл, че да не четат хората как ви увисват тезите? Не споря, че батака е огромен. Да, нова фирма не трябва. Обаче да сочите БДЖ-Кончар като възможен изпълнител на ремонти е смехотворно на база предишния опит на това сДружение.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.