Продажбите на H&M в България растат с 29% през третото тримесечие

До края на годината веригата за облекла ще отвори 20-ия си магазин в страната - в Габрово

Представянето на най-големия пазар на групата – Германия, през последните два месеца е далеч от очакванията
Представянето на най-големия пазар на групата – Германия, през последните два месеца е далеч от очакванията
Представянето на най-големия пазар на групата – Германия, през последните два месеца е далеч от очакванията    ©  Reuters
Представянето на най-големия пазар на групата – Германия, през последните два месеца е далеч от очакванията    ©  Reuters
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

От началото на годината акциите на компанията са загубили 20% от стойността си.

Продажбите на шведската верига за облекла Hennes & Mauritz (H&M) в България растат с 29% на годишна база през третото тримесечие и достигат 181 млн. шведски крони (36.8 млн. лв.). Изразено в левове, нарастването е с 28%. Общо за фискалното деветмесечие на шведската компания, което обхваща периода от 1 декември 2015 г. до 31 август 2016 г., оборотът в страната е бил 460 млн. крони (93.6 млн. лв.). Това е 27% повече в сравнение със същия период година по-рано.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.