Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
20 окт 2016, 15:32, 2442 прочитания

Nestle няма да изпълни целта си за продажбите четвърта поредна година

Компанията понижи прогнозите си за 2016 г.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Швейцарският хранителен гигант Nestle обяви, че ръстът на продажбите му се забавя и за четвърта поредна година няма да може да постигне заложените цели, съобщава Wall Street Journal. Основната причина според ръководството на компанията е трудната обстановка на пазара на потребителски стоки. Резултатите, които са под очакваните от анализаторите, идват няколко дни, след като Unilever и Danone също обявиха забавяне на ръста на приходите.

Продажбите на швейцарската компания за първите девет месеца от годината са били 65.5 млрд. швейцарски франка, слабо повишение спрямо миналата година, когато бяха 64.9 млрд. франка. Приходите от основния й бизнес са нараснали с 3.3% спрямо предходната година. От Nestle вече очакват годишният растеж на продажбите на компанията да бъде 3.5% при предишна прогноза от 4.2%. "Промяната в очакваните резултати може да не е изненада за всички, но все пак е лоша новина", коментират анализатори от Baader Helvea.


Отново далеч

Това ще бъде четвъртата поредна година, в която Nestle няма да изпълни дългосрочните си планове. Те включват годишен растеж на приходите между 5 и 6%, което от швейцарската компания наричат "моделът Nestle". Въпреки това главният изпълнителен директор Пол Бълк все още има надежди, че планът ще сработи. "Наистина вярвам, че в нормални условия растеж от 5 до 6% е нещо, което можем да постигнем, коментира той в интервю. Живеем в много необичайни времена и всеки трябва да признае това."

Според него няма проблем компанията да достигне целите си, ако световният икономически растеж се завърне към обичайното си ниво заедно с покачване на цените на продуктите. В опит да подобри представянето си компанията работи да разшири бизнеса си с храни и лекарства. Именно заради това през юни компанията нае Улф Шнайдер от германската здравна компания Fresenius, който ще бъде новият главен изпълнителен директор на Nestle. Бълк, който заема поста от 2008 г., ще стане президент на компанията.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Какво друго по света: няколко любопитни идеи Какво друго по света: няколко любопитни идеи

NASA наема SpaceX за товарни полети до Луната; Tesla прави апарати за обдишване от части за коли; Космическата капсула Starliner пак ще лети без астронавти

10 апр 2020, 342 прочитания

"Алкомет" задвижва проекта си за нов цех за алуниеви профили "Алкомет" задвижва проекта си за нов цех за алуниеви профили

Шуменският производител е подал инвестиционно предложение в екоинспекцията

9 апр 2020, 1021 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Продажбите на "dm България" нарастват с една пета

Компанията инвестира 5.4 млн. лева в страната за финансовата 2015/2016 г.

Още от Капитал
Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

(Не)платени пътища

Тол системата работи официално вече от месец, на практика - не съвсем

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10