С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 окт 2016, 14:23, 3202 прочитания

"Нова броудкастинг груп" подобрява представянето си

Компанията майка MTG отбелязва рекордни приходи през третото тримесечие

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Нова броудкастинг груп" (НБГ) е подобрила представянето си през третото тримесечие на годината. От публикувания официален финансов отчет на компанията майка - шведската MTG, става ясно, че България продължава да бъде един от най-стабилните й пазари. Главният изпълнителен директор на шведската група Йорген Лидеман отбелязва, че България и Чехия са отбелязали двуцифрен растеж и по-големи печалби през периода.

MTG не предоставя разбивка по страни с точните приходи и печалба в страните, където оперира, а ги обобщава като региони. "Нова броудкастинг груп" е в група с прибалтийските държави и Чехия. Конкретни данни за представянето на "Нова броудкастинг груп" няма, а от българската компания се въздържат да предоставят по-подробна информация за финансовите си резултати при запитвания от страна на "Капитал".


Нарастване на рекламния пазар

В отчета се отбелязва, че българският, чешкият и прибалтийският рекламен пазар са нараснали през третото тримесечие. Телевизионната аудитория също се е повишила в България и Чехия на годишна база, докато в Прибалтика е намаляла.

Данните показват, че през юли - септември аудиторният дял на "Нова броудкастинг груп" е бил 42% за най-предпочитаната от рекламодателите възрастова група 18 - 49 години, докато година по-рано - 40.9%. През второто тримесечие обаче делът на аудиторията в същата възрастова група на НБГ е бил 43%.



Под крилото на "Нова броудкастинг груп" са телевизионните канали "Нова тв" и "Диема" наред с интернет сайтовете "Дарик уеб" и "Нетинфо". Според отчетите на "Нова броудкастинг груп", публикувани в Търговския регистър, през 2015 г. групата за пръв път е изпреварила по приходи "Би Ти Ви медиа груп". От "Нова" отчитат постъпления за миналата година на стойност 130 млн. лв., докато тези на "Би Ти Ви" са били 124.6 млн. лв.

Как се представя шведската група

MTG отбелязва рекордни резултати за третото си тримесечие, като общият органичен растеж на приходите е 7%. Шведската група отчита печалба от 162 млн. крони при загуба от 412 млн. година по-рано. Приходите й от всички телевизионни услуги, включително и платените, се вдигат. Скандинавското поделение, включващо Швеция, Норвегия и Дания, се представя по-добре от тези в другите страни. За деветте месеца приходите на компанията са нараснали с 5.2% и ръководството й очаква да постигне целите си за цялата 2016 г.

"На верен път сме с нашата стратегическа трансформация и заемаме водещо място в капитализирането на промените на потребителското поведение", отбелязва Йорген Лидеман. И допълва, че компанията инвестира в продукти и дейности, които ще стимулират бъдещия ръст и печалби на групата.
Как се представя групата
- Общите приходи за третото тримесечие на 2016 г. са рекордните 4.12 млрд. крони при 3.81 млрд. година по-рано.

- Оперативната печалба е била 162 млн. крони при загуба от 412 млн. крони за юли - септември миналата година.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Химични реакции Химични реакции

Производителите на горива и торове продължават да се представят най-добре като динамика сред компаниите в химическата индустрия

21 ное 2019, 397 прочитания

Следващото поколение собственици на семеен бизнес ще залага на дигитализация Следващото поколение собственици на семеен бизнес ще залага на дигитализация

Едва половината в момента са ангажирани активно в компаниите, показва проучване на PwC за Централна и Източна Европа

21 ное 2019, 452 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Каолин" ще инвестира 100 млн. лв. през следващите пет години

Компанията планира да модернизира три от фабриките си и да подготви ново производство край Дулово

Още от Капитал
Тази карта ми излезе златна

Защо лихвите по кредитни карти не падат и как да платим по-малко по тях

Фасулска работа

За 20 години Милко Младенов създаде една от най-разпознаваемите компании за варива в България "СуиКо"

Новата дългова криза на здравната каса

Институцията плаща със здравни вноски наказателни лихви и адвокатски хонорари

Европа и светът според Макрон

Френският президент е прав за проблемите на ЕС. Но не успява да намери партньори за решаването им

Ново място: Смесен магазин "Зоя"

Веригата за био продукти се разширява с обект на пл. "Гарибалди"

Канадска вълна

Писателят Дени Терио за работния си процес и защо Канада е страна на "две самотности"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10