Продажбите зависят все повече от свързаните с интернет потребители

Това обобщиха участниците в 11-ата годишна конференция Retail in Detail, организирана от сп. "Регал" и GfK

Темата на 11-ата годишна конференция Retail in Detail, организирана от сп. "Регал" и GfK, беше "Взаимната свързаност като фактор за успех"
Темата на 11-ата годишна конференция Retail in Detail, организирана от сп. "Регал" и GfK, беше "Взаимната свързаност като фактор за успех"
Темата на 11-ата годишна конференция Retail in Detail, организирана от сп. "Регал" и GfK, беше "Взаимната свързаност като фактор за успех"    ©  Цветелина Белутова
Темата на 11-ата годишна конференция Retail in Detail, организирана от сп. "Регал" и GfK, беше "Взаимната свързаност като фактор за успех"    ©  Цветелина Белутова

Днешните, свързани с новите технологии, потребители са различни от предишните поколения клиенти. Те не просто използват новите технологии, а ги приспособяват към всеки аспект от живота си. За бизнеса ще бъде голямо предизвикателство да издържи на темпото им. Това обобщи Мирослава Георгиева, ръководител дивизия "Потребителски преживявания" в GfK Bulgaria, по време на 11-ата годишна конференция Retail in Detail, организирана от сп. "Регал" и GfK. Темата на конференцията тази година беше "Взаимната свързаност като фактор за успех".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове