Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 ное 2016, 16:06, 4363 прочитания

Пикапите движат пазара на автомобили в САЩ

Ниските цени на горивата стимулират продажбите на по-тежките автомобили

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
6000 долара е печалбата на всеки лек камион, продаден в САЩ
Автомобилните производители в САЩ се реализирали през октомври най-високите продажби за последните 11 месеца. Най-високо е било търсенето за леки камиони, чиито продажби могат да достигнат рекордни ниво, дори в сегашното тежко положение на автоиндустрията, съобщава Wall Street Journal. Повече от 62% от автомобилите, продадени в страната през месеца, са били пикапи или спортни коли, сочат данните на изследователската агенция J.D. Power. Причината се крие във все по-добрата ефективност на тежките автомобили и ниските цени на горивата. Окончателните резултати за изминалия месец все още не са готови, тъй като Ford не е представил отчетите си - това се очаква да стане до края на седмицата.

По-малко активни дни и силни продажби


Общият брой на продадените автомобили е по-нисък от реализираните през октомври 2015 г., но това се дължи на по-малкото работни дни през месеца. Без резултатите на Ford намалението е 4-5% на годишна основа. Тенденцията да се купуват повече пикапи датира от края на 2014 г. Първоначално тя се оказа проблем за производителите на коли, които трябваше да се справят с новите стандарти за вредни емисии, наложени от САЩ. Така се оформи и друга тенденция – за все повече покупки на седани, които преди това не бяха популярни сред потребителите, но сега ги печелят заради ефективността при използването на гориво.

Автопроизводителите, изглежда, ще продължат да следват тенденциите и да произвеждат все повече тежки автомобили. Пикапите са основен двигател на печалбите на компаниите в момент, в който другите пазари извън САЩ са поставени под голямо напрежение и
разходите за производство се вдигат стремглаво заради променящите се регулации и все по-сериозните инвестиции в разработката на функциониращ безпилотен автомобил. Според данните на Ann Arbor, компания за изследване на пазара на автомобили, всеки лек камион, продаден в САЩ, носи на производителите печалба от средно 6000 долара.

Нова конкуренция



Детройтската тройка, както наричат General Motors, Chrysler и Ford, се среща с все по-голяма конкуренция от чужди производители. Директорът по продажби на Nissan Джуди Уийлър наскоро обяви, че SUV-моделът на компанията Pathfinder, наред с пикапа Titan, регистрират двуцифрен растеж на продажбите за октомври спрямо миналата година. Засега информацията от сектора показва, че за годината ще бъдат продадени 17.9 млн. автомобили, което ще е малко по-малко от прогнозите, направени по същото време на 2015 г.

Общо продажбите на General Motors в САЩ за трите месеца са спаднали с 1.7% спрямо миналата година, докато при Fiat Chrysler този спад е далеч по-голям – 10%, въпреки повишението в продажбите на пикапите Ram. Toyota и Honda отбелязват спад в продажбите от съответно 8.7 и 4.2%.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Предложение от бизнеса: да минем през коронавируса "на две скорости" Предложение от бизнеса: да минем през коронавируса "на две скорости"

Красен Кюркчиев от "Фикосота" предлага стратегия за спрявяне с епидемията с минимални жертви и щети за икономиката, като се раздели обществото на две групи според риска

29 мар 2020, 342 прочитания

Мините в Челопеч и Крумовград продължават да работят нормално Мините в Челопеч и Крумовград продължават да работят нормално

Повечето от материалите, които "Дънди прешъс металс" използва, се доставят от български фирми

29 мар 2020, 637 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Седмични новини за ритейл

"Пикадили" си отива от мол "Сердика", идва Billa; "Кауфланд България" купи на търг терен във Велико Търново; Lidl откри първия си магазин в Благоевград; Парламентът премахна ДДС върху дарени храни; Mastercard стартира чат бот платформи за банки и търговци

Още от Капитал
Колко ще продължи?

Има различни сценарии за край на здравната криза, всички с не особено далечен хоризонт

Непреодолимата сила на короната

Как извънредното положение ще се отрази на облигационните отношения

Режим домашен офис или какво разказват хората за живота в епидемия из Европа

Няколко души споделиха пред "Капитал" какъв е новият ритъм на живот в Испания, Англия, Австрия, Германия и Франция и какви са техните опасения за бъдещето

Шансът за дигиталното образование

Промяната към електронни образователни платформи трябва да ускори промяната на остарелите методи на преподаване

В началото бе поп културата

"Пророческите" филми, книги и песни, които помагат на света да осмисли случващото се

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10