С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 ное 2016, 12:13, 7368 прочитания

Hugo Boss започва да се преструктурира

Германската модна къща се стреми да се върне към растежа до 2018 г.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Трябва да сме сигурни, че хората ни намират за марка за преди всичко лайфстайл, а не просто за костюми."
Марк Лангер, главен изпълнителен директор на Hugo Boss
Hugo Boss ще промени коренно стратегията си за развитие и предвижда да се върне към растежа до 2018 г. Главният изпълнителен директор Марк Лангер подготви план за възраждане на германската модна къща и включва премахването на част от брандовете, забавяне откриването на нови магазини и увеличаване на онлайн продажбите, съобщава Reuters.

Младите клиенти


Компанията ще се откаже от брандовете си BOSS Orange и BOSS Green. Вместо това фокусът ще падне върху линията HUGO, която да е насочена към по-младите клиенти. Под ръководството на стария изпълнителен директор Клаус-Дитрих Ларс Hugo Boss беше насочена основно към луксозните брандове и към женските дрехи. От компанията очакват новата стратегия да започне да се отразява на финансовите резултати през 2018 г.

Лангер е съобщил пред инвеститорите, че компанията ще поддържа два основни бранда - за луксозно облекло и втори, насочен към по-младите клиенти и с по-ниски цени. Освен бизнес облеклата, с които Hugo Boss са известни, модната къща ще произвежда и по-спортни облекла, подходящи за свободно време. "Насочихме целия си фокус към скъпите, луксозни стоки", коментира Лангер. "Трябва да сме сигурни, че хората ни намират за марка за преди всичко лайфстайл, а не просто за костюми."

Новото ръководство



Клаус-Дитрих Ларс напусна Hugo Boss през февруари, след като търсенето на облеклото на компанията се забави значително и продажбите на марката Boss в Китай и САЩ, основните пазари на компанията, се забавят. По-късно Ларс беше назначен за главен изпълнителен директор на Bottega Veneta, италианската марка за облекла, част от френската група Kering. Лангер, изглежда, няма никакво намерение да следва стратегията, начертана от Ларс. Той коментира пред инвеститорите, че 2017 г. ще бъде година за стабилизация на компанията, след като се очаква да има 3% спад на продажбите през тази година. Част от спада се дължи на турбулентността на валутите, които изяждат печалбите на голям брой компании.

Според Лангер Hugo Boss ще се завърне към растеж на приходите и печалбата през 2018 г. Анализаторите предричат, че
през следващата година продажбите ще се покачат с 1%, докато през 2008 г. - с 2.5%. Акциите на Hugo Boss спаднаха с 6.4% след обявяването на промяната в стратегията на компанията. Това е едно от най-големите понижения за годината на компании от германския индекс MDAXI. Акциите на конкурентите от LVMH и Burberry също отбелязаха понижение. Двете компании скоро се похвалиха с възстановяване на продажбите на пазара в Китай.

От Hugo Boss съобщиха още, че очакват да има леко покачване на цените в Европа и спад в Азия. В Северна Америка се очаква цените да останат без промяна.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

HP обяви мащабно изкупуване на акции, за да попречи на Xerox да я придобие HP обяви мащабно изкупуване на акции, за да попречи на Xerox да я придобие

Компанията планира да придобие книжа за 16 млрд. долара, което е около половината от капитализацията си

27 фев 2020,

Diageo предупреждава за по-ниска печалба заради коронавируса Diageo предупреждава за по-ниска печалба заради коронавируса

Разпространението на болестта в Азия удари търсенето на алкохол на континента

27 фев 2020, 143 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Френският телеком Orange оглежда БТК

От българската компания отричат да е започнала процедура за продажба

Още от Капитал
Фокусът с цените на тока

Защо в България борсовата електроенергия е хем най-скъпа, хем най-евтина

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

Календар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

Нова книга: "Математика на живот и смърт" от Кит Йейтс

Истории за ключовата роля на математиката от съдебната зала до медицината и изборите ни в живота

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10