Hugo Boss започва да се преструктурира

Германската модна къща се стреми да се върне към растежа до 2018 г.

В различните региони се очаква различна промяна в цените на марката
В различните региони се очаква различна промяна в цените на марката    ©  Reuters
В различните региони се очаква различна промяна в цените на марката
В различните региони се очаква различна промяна в цените на марката    ©  Reuters
"Трябва да сме сигурни, че хората ни намират за марка за преди всичко лайфстайл, а не просто за костюми."

Марк Лангер, главен изпълнителен директор на Hugo Boss

Hugo Boss ще промени коренно стратегията си за развитие и предвижда да се върне към растежа до 2018 г. Главният изпълнителен директор Марк Лангер подготви план за възраждане на германската модна къща и включва премахването на част от брандовете, забавяне откриването на нови магазини и увеличаване на онлайн продажбите, съобщава Reuters.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се