Изкуственият интелект навлиза все повече в онлайн търговията
Компаниите търсят начин да се справят с доминацията на Amazon


Йоан Запрянов

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
През последните години онлайн търговията следва една и съща формула - по-привлекателни сайтове, по-лесно пазаруване и по-бърз достъп до информация за кредитни карти. Този сезон обаче все повече електронни търговци поемат по пътя на нова стратегия, която да спомогне за по-добри продажби, пише Financial Times. Става дума за изкуствения интелект, който претърпява все по-скоростно развитие.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Хихихи така така, а пък алиекспрес в мейл бюлетина си, в рубриката Ман Кейв предложи какво мислите? килимче за Йога. Добре насочена оферта, точно като за мъже.
Като цяло, в момента продуктите предлагани като персонализирани оферти се свеждат до артикулни категории от вече посещаваните на сайта, нищо по интелигентно от това. Стара технология без грам напредничавост.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.