Изкуственият интелект навлиза все повече в онлайн търговията

Компаниите търсят начин да се справят с доминацията на Amazon

През последните години онлайн търговията следва една и съща формула - по-привлекателни сайтове, по-лесно пазаруване и по-бърз достъп до информация за кредитни карти. Този сезон обаче все повече електронни търговци поемат по пътя на нова стратегия, която да спомогне за по-добри продажби, пише Financial Times. Става дума за изкуствения интелект, който претърпява все по-скоростно развитие.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    skippingstone avatar :-P
    skippingstone
    • + 1

    Хихихи така така, а пък алиекспрес в мейл бюлетина си, в рубриката Ман Кейв предложи какво мислите? килимче за Йога. Добре насочена оферта, точно като за мъже.
    Като цяло, в момента продуктите предлагани като персонализирани оферти се свеждат до артикулни категории от вече посещаваните на сайта, нищо по интелигентно от това. Стара технология без грам напредничавост.

    Нередност?
Нов коментар