Dr. Pepper и Pepsi купуват производители на органични напитки

Традиционните продукти в сектора все повече губят пазарен дял

Търсенето на газирани напитки отбелязва 30-годишно дъно в САЩ
Търсенето на газирани напитки отбелязва 30-годишно дъно в САЩ
Търсенето на газирани напитки отбелязва 30-годишно дъно в САЩ    ©  Mike Blake
Търсенето на газирани напитки отбелязва 30-годишно дъно в САЩ    ©  Mike Blake

Dr. Pepper и Pepsi обявиха, че ще се насочат към закупуване на производители на органични напитки, съобщава Reuters. Това е пореден знак в сектора, че делът на традиционните газирани напитки намалява и се търсят нови източници на растеж.

Групата на Dr. Pepper Snapple, която произвежда студен чай, различни видове сокове, 7UP и марката Schweppes, ще се насочи към закупуването на производителя на антиоксиндантни напитки Bai Brands. Сделката ще бъде на стойност 1.7 млрд. долара в кеш. Досега компанията държеше 3 процента от Bai Brands и имаше договор за дистрибуция с компанията, базирана в Хамилтън, Ню Джърси. Pepsi от своя страна ще се насочи към закупуването на производителя на пробиотични напитки KeVita. Сумата по сделката не е обявена, но по неофициална информация на Reuters двете компании са били близо до сделка още през октомври, когато се е спекулирало, че цената ще бъде под 500 млн. долара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове