Dr. Pepper и Pepsi купуват производители на органични напитки
Традиционните продукти в сектора все повече губят пазарен дял


Йоан Запрянов

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Dr. Pepper и Pepsi обявиха, че ще се насочат към закупуване на производители на органични напитки, съобщава Reuters. Това е пореден знак в сектора, че делът на традиционните газирани напитки намалява и се търсят нови източници на растеж.
Групата на Dr. Pepper Snapple, която произвежда студен чай, различни видове сокове, 7UP и марката Schweppes, ще се насочи към закупуването на производителя на антиоксиндантни напитки Bai Brands. Сделката ще бъде на стойност 1.7 млрд. долара в кеш. Досега компанията държеше 3 процента от Bai Brands и имаше договор за дистрибуция с компанията, базирана в Хамилтън, Ню Джърси. Pepsi от своя страна ще се насочи към закупуването на производителя на пробиотични напитки KeVita. Сумата по сделката не е обявена, но по неофициална информация на Reuters двете компании са били близо до сделка още през октомври, когато се е спекулирало, че цената ще бъде под 500 млн. долара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове