Мигни за снимка
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Мигни за снимка

Snapchat

Мигни за снимка

Instant messaging

Александра Козбунарова
2896 прочитания

Snapchat

© Snapchat


Сигурно сте чули за умната кампания на Snapchat - изникващи неочаквано тук и там вендинг автомати, които продават слънчеви очила с камера срещу 130 долара. С тях могат да се заснемат и изпращат типичното за Snapchat десет секундно видео от вашата перспектива, без да държите телефон - само с натискане на бутон на рамката. Ботовете-продавачи се появиха (и съответно бързо изчезнаха) в няколко американски града и предизвикаха фурор в социалните мрежи през последните седмици. Извън хитрата идея за физически придатък към дигиталната платформа, интересът към Spectacles by Snap, показва, че потребителите са готови за следващата стъпка в мобилната комуникация, пише електронното издание Wired.

Идеята за камера на очите не е революционно нова. Компании като Google и Pivothead вече са правили подобни опити, които обаче така и не станаха твърде популярни и масови. Една от разликите този път е, че Snapchat-очилата изглеждат като аксесоар, който бихте носили и навън. Освен това джаджата е нов тип безжично устройство, което се синхронизира само с едно приложение. Идеята за дигитален продукт и физически аксесоар към него е повече от интересна. Има и предизвикателства - например, селфи културата, на която не е ясно как може да отговори Spectacles by Snap. Но пък и джаджата навлиза тъкмо навреме, когато видео стриймингът в реално време набира скорост.

Сигурно сте чули за умната кампания на Snapchat - изникващи неочаквано тук и там вендинг автомати, които продават слънчеви очила с камера срещу 130 долара. С тях могат да се заснемат и изпращат типичното за Snapchat десет секундно видео от вашата перспектива, без да държите телефон - само с натискане на бутон на рамката. Ботовете-продавачи се появиха (и съответно бързо изчезнаха) в няколко американски града и предизвикаха фурор в социалните мрежи през последните седмици. Извън хитрата идея за физически придатък към дигиталната платформа, интересът към Spectacles by Snap, показва, че потребителите са готови за следващата стъпка в мобилната комуникация, пише електронното издание Wired.

Идеята за камера на очите не е революционно нова. Компании като Google и Pivothead вече са правили подобни опити, които обаче така и не станаха твърде популярни и масови. Една от разликите този път е, че Snapchat-очилата изглеждат като аксесоар, който бихте носили и навън. Освен това джаджата е нов тип безжично устройство, което се синхронизира само с едно приложение. Идеята за дигитален продукт и физически аксесоар към него е повече от интересна. Има и предизвикателства - например, селфи културата, на която не е ясно как може да отговори Spectacles by Snap. Но пък и джаджата навлиза тъкмо навреме, когато видео стриймингът в реално време набира скорост.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK