Мигни за снимка

Instant messaging

Сигурно сте чули за умната кампания на Snapchat - изникващи неочаквано тук и там вендинг автомати, които продават слънчеви очила с камера срещу 130 долара. С тях могат да се заснемат и изпращат типичното за Snapchat десет секундно видео от вашата перспектива, без да държите телефон - само с натискане на бутон на рамката. Ботовете-продавачи се появиха (и съответно бързо изчезнаха) в няколко американски града и предизвикаха фурор в социалните мрежи през последните седмици. Извън хитрата идея за физически придатък към дигиталната платформа, интересът към Spectacles by Snap, показва, че потребителите са готови за следващата стъпка в мобилната комуникация, пише електронното издание Wired.

Идеята за камера на очите не е революционно нова. Компании като Google и Pivothead вече са правили подобни опити, които обаче така и не станаха твърде популярни и масови. Една от разликите този път е, че Snapchat-очилата изглеждат като аксесоар, който бихте носили и навън. Освен това джаджата е нов тип безжично устройство, което се синхронизира само с едно приложение. Идеята за дигитален продукт и физически аксесоар към него е повече от интересна. Има и предизвикателства - например, селфи културата, на която не е ясно как може да отговори Spectacles by Snap. Но пък и джаджата навлиза тъкмо навреме, когато видео стриймингът в реално време набира скорост.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал