"Метро България" ще купува плодове и зеленчуци директно от производители

Реализацията на инициативата ще започне през май 2017 г.

Предстои поредица от срещи и обучения, на която "Метро" ще обясни изискванията си към земеделските производители
Предстои поредица от срещи и обучения, на която "Метро" ще обясни изискванията си към земеделските производители
Предстои поредица от срещи и обучения, на която "Метро" ще обясни изискванията си към земеделските производители    ©  Капитал
Предстои поредица от срещи и обучения, на която "Метро" ще обясни изискванията си към земеделските производители    ©  Капитал

Българските производители на плодове и зеленчуци ще могат да продават продукцията си директно в магазините на "Метро България" от май догодина. "В момента делът на българските стоки в магазините на "Метро България" се движи между 40% и 50% спрямо цялата продукция, която предлагаме. Плодовете и зеленчуците са с 20 млн. лв. продажби годишно", каза Атила Йенисен, главен изпълнителен директор, на пресконференция в понеделник.

Целта на проекта е увеличено присъствие на български пресни плодове и зеленчуци на регалите на "Метро България". "Вместо да купуваме от два логистични центъра, ще купуваме продукция от местни региони, в които имаме магазини", обясни Йенисен. Веригата има обекти в Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Плевен, Пловдив, Русе, София, Стара Загора.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар