Поръчките на eMag през "Черния петък" са достигнали 27.7 млн. лева

Изпълнителният директор на "Данте интернешънъл" обяви през май, че бизнесът в България расте и очаква оборотът за 2016 г. да достигне 50 млн. лв.

Поръчките на eMag през "Черния петък" са достигнали 27.7 млн. лева

Най-продавани са били продуктите за дома и за декорация

27132 прочитания

Изпълнителният директор на "Данте интернешънъл" обяви през май, че бизнесът в България расте и очаква оборотът за 2016 г. да достигне 50 млн. лв.

© Цветелина Белутова


54.44%

от поръчките са били през телефон.

Поръчките на eMag през "Черния петък" тази година са достигнали 27.7 млн. лв. и над 233 хил. броя продадени продукти. Това е със 17% повече от гледна точка на продажби в стойност и с 30% повече като количество спрямо 2015 г. Най-продаваните категории са били продуктите за дома и за декорация, малките домашни електроуреди и продуктите за лична грижа (виж таблицата).

Нови продукти

Традиционното шопинг събитие е предоставило няколко нови за българския пазар възможности.

"Това беше първата година, през която eMag предложи на българите възможността да резервират мотоциклети, скутери, АТВ-та, сглобяеми къщи", казват от онлайн ритейлъра eMag. По време на тазгодишната кампания Black Friday са резервирани 13 коли в сравнение с 9 през 2015 г., един продукт от категория мотоциклети/АТВ-та и една сглобяема къща. Най-скъпият продаден продукт по време на кампанията е бил телевизор Smart Android на стойност 5999.99 лв.

Повече поръчки през телефона

Тази година кампанията е генерирала значителен интерес сред потребителите. Сайтът eMag.bg е регистрирал 1.649 млн. посещения и 34.7 млн. разгледани страници. През това издание на Black Friday за пръв път е имало и по-висок мобилен трафик, отколкото десктоп – 54.44% от поръчките са били през телефон.

Marketplace платформата на eMag, която позволява на партньори на търговеца да предлагат собствени продукти на сайта, също е отбелязала високи резултати: 329-те активни търговци в платформата са регистрирали продажби на стойност 4.6 млн. лв., което е с 45% повече в сравнение с миналата година.

Успешни кампании, но със санкции

На собственика на онлайн магазина eMag "Данте интернешънъл" са наложени общо девет глоби за нелоялни практики от Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) - четири за кампании през 2014 г. и пет за такива през 2015 г. Некоректните според КЗК кампании са проведените преди две години "Черен петък", "Crazy days" и "Революция на цените", като са се състояли по два пъти и миналата година, и "Ловци на намаления" от юли 2015 г. Общата стойност на глобите е близо 5 млн. лв., показва регистърът на КЗК. "Данте интернешънъл" ще обжалва наложените от комисията глоби. Търговецът обяви, че е готов да стигне и до Европейската комисия, за да опровергае решението на регулатора, според което промоционалните кампании на eMag са подвеждащи.

Статията е редактирана на 30.11.2016 г. в 19:07 ч.

54.44%

от поръчките са били през телефон.

Поръчките на eMag през "Черния петък" тази година са достигнали 27.7 млн. лв. и над 233 хил. броя продадени продукти. Това е със 17% повече от гледна точка на продажби в стойност и с 30% повече като количество спрямо 2015 г. Най-продаваните категории са били продуктите за дома и за декорация, малките домашни електроуреди и продуктите за лична грижа (виж таблицата).


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


3 коментара
  • 1
    yxf13393651 avatar :-|
    frigate

    Моля когато готвите статия, консултирайте се за това което пишете...в случая с ЕМАГ - стойността на поръчките (27 млн) и стойността на продажбите (съпроводени с фактуриране или издаване на касов бон) със сигурност се отличават. Пример, нашата фирма направи поръчка от "черния петък" на ЕМАГ, която още не е фактурирана от търговеца, следователно няма и покупка/продажба..

  • 2
    abdulhazred avatar :-|
    abdulhazred

    Силно ме съмняват тези данни, супер умрели им бяха тази година промоциите и аз за втора поредна година им пропуснах убития блек фрайдей.

  • 3
    qyf43355933 avatar :-|
    Владимир Борисов

    Вярно ли някой купува от тия? Аз пробвах миналата година и ни вест ни кост... Май нещата в промоция ги няма..., но има други, без промоция.
    И като се говори за поръчки, ако имаш един телевизор /една единствена бройка за промоцията/ за 1000 лв., и поръчки за хиляда телевизора /от същия/, то колко са ти поръчките в лв?


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход