от поръчките са били през телефон.
Поръчките на eMag през "Черния петък" тази година са достигнали 27.7 млн. лв. и над 233 хил. броя продадени продукти. Това е със 17% повече от гледна точка на продажби в стойност и с 30% повече като количество спрямо 2015 г. Най-продаваните категории са били продуктите за дома и за декорация, малките домашни електроуреди и продуктите за лична грижа (виж таблицата).
Нови продукти
Традиционното шопинг събитие е предоставило няколко нови за българския пазар възможности.
"Това беше първата година, през която eMag предложи на българите възможността да резервират мотоциклети, скутери, АТВ-та, сглобяеми къщи", казват от онлайн ритейлъра eMag. По време на тазгодишната кампания Black Friday са резервирани 13 коли в сравнение с 9 през 2015 г., един продукт от категория мотоциклети/АТВ-та и една сглобяема къща. Най-скъпият продаден продукт по време на кампанията е бил телевизор Smart Android на стойност 5999.99 лв.
Повече поръчки през телефона
Тази година кампанията е генерирала значителен интерес сред потребителите. Сайтът eMag.bg е регистрирал 1.649 млн. посещения и 34.7 млн. разгледани страници. През това издание на Black Friday за пръв път е имало и по-висок мобилен трафик, отколкото десктоп – 54.44% от поръчките са били през телефон.
Marketplace платформата на eMag, която позволява на партньори на търговеца да предлагат собствени продукти на сайта, също е отбелязала високи резултати: 329-те активни търговци в платформата са регистрирали продажби на стойност 4.6 млн. лв., което е с 45% повече в сравнение с миналата година.
Успешни кампании, но със санкции
На собственика на онлайн магазина eMag "Данте интернешънъл" са наложени общо девет глоби за нелоялни практики от Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) - четири за кампании през 2014 г. и пет за такива през 2015 г. Некоректните според КЗК кампании са проведените преди две години "Черен петък", "Crazy days" и "Революция на цените", като са се състояли по два пъти и миналата година, и "Ловци на намаления" от юли 2015 г. Общата стойност на глобите е близо 5 млн. лв., показва регистърът на КЗК. "Данте интернешънъл" ще обжалва наложените от комисията глоби. Търговецът обяви, че е готов да стигне и до Европейската комисия, за да опровергае решението на регулатора, според което промоционалните кампании на eMag са подвеждащи.Статията е редактирана на 30.11.2016 г. в 19:07 ч.

от поръчките са били през телефон.
Поръчките на eMag през "Черния петък" тази година са достигнали 27.7 млн. лв. и над 233 хил. броя продадени продукти. Това е със 17% повече от гледна точка на продажби в стойност и с 30% повече като количество спрямо 2015 г. Най-продаваните категории са били продуктите за дома и за декорация, малките домашни електроуреди и продуктите за лична грижа (виж таблицата).
3 коментара
Моля когато готвите статия, консултирайте се за това което пишете...в случая с ЕМАГ - стойността на поръчките (27 млн) и стойността на продажбите (съпроводени с фактуриране или издаване на касов бон) със сигурност се отличават. Пример, нашата фирма направи поръчка от "черния петък" на ЕМАГ, която още не е фактурирана от търговеца, следователно няма и покупка/продажба..
Силно ме съмняват тези данни, супер умрели им бяха тази година промоциите и аз за втора поредна година им пропуснах убития блек фрайдей.
Вярно ли някой купува от тия? Аз пробвах миналата година и ни вест ни кост... Май нещата в промоция ги няма..., но има други, без промоция.
И като се говори за поръчки, ако имаш един телевизор /една единствена бройка за промоцията/ за 1000 лв., и поръчки за хиляда телевизора /от същия/, то колко са ти поръчките в лв?