Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 2 дек 2016, 16:00, 21362 прочитания

Ето ти билет, дай ми екскурзия

Пътуване

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Купили сте си самолетен билет или сте резервирали екскурзия, но в последния момент ви изниква неотменна задача? Благодарение на SpareFare.net можете лесно да продадете билета си без досадни разправии с авиокомпанията или туроператора.

Повечето нискотарифни компании, допускат смяна на името на билета. Тъкмо тази възможност използват и от SpareFare.


Безплатната за момента платформа помага на продаващите и желаещите да купят да се свържат и гарантира сигурността на сделката за двете страни. SpareFare посредничи и предотвратява злоупотреби, като задържа парите на купувача при себе си, докато той получи услугата, и чак тогава ги превежда на продавача.



Цената, на която продавате или ще купите билета или екскурзията, е чрез наддаване.

Платформата спестява таксите от връщане на купен билет и едновременно с това позволява на други да организират по-изгодно пътуване.



Създадената от българите Георги Ставрев, Галя Динева и Здравко Илиев платформа е онлайн от около месец и в момента там има около 80 възможни сделки за самолетни билети и няколко предлагащи се екскурзии.
Как работи сайтът


Продавачът има самолетен билет или цял пакет за екскурзия, който осъзнава, че не може да ползва. Отива в SpareFare.net и публикува предложението си без цена. Регистрацията и публикуването отнемат пет минути и са безплатни. Ако не му се занимава, има опция и екипът на сайта да въведе данните, но срещу комисиона от крайната печалба от 10%. Здравко препоръчва да си го направиш сам, защото е наистина много лесно.

Купувачът разглежда офертите, харесва си някоя и вижда колко струва в момента този билет. Преценява каква част от тази цена иска да плати и пуска заявка за отстъпката, която иска - 25%, 30%, 50%, 70%... Софтуерът калкулира с отстъпката и таксата за смяна на името колко ще спечели обратно продавачът. Той получава офертата и решава да я приеме или не. В добрия случай има няколко предложения от купувачи и избира най-изгодната за себе си.

Гаранцията за продавача идва оттам, че той сменя името на билета чак когато посредникът получи парите от купувача, а за купувача - че парите се превеждат на продавача чак след като се е качил на самолета.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Брандовете и вируса Брандовете и вируса

Тези, които не успеят ясно да (пре)дефинират мястото си в живота на хората, имат мрачно бъдеще

4 апр 2020, 433 прочитания

"Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса "Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса

Компанията подкрепя дейността на лечебните заведения в условията на извънредната ситуация

4 апр 2020, 908 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Някои го предпочитат горещо

Кафетерия

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Тяхната първа криза

Финтех компаниите са изправени пред нови предизвикателства заради COVID-19 и първия им сблъсък с икономически проблеми

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10