Spotify търси начин да започне да печели от бизнеса си

Досега шведската компания, предлагаща стрийминг на музика, беше насочена към разширение

Дейниъл Ек, един от двамата основатели на Spotify, няма намерение компанията да излезе на пазара и да бъде погълната от гигант от Силициевата долина
Дейниъл Ек, един от двамата основатели на Spotify, няма намерение компанията да излезе на пазара и да бъде погълната от гигант от Силициевата долина
Дейниъл Ек, един от двамата основатели на Spotify, няма намерение компанията да излезе на пазара и да бъде погълната от гигант от Силициевата долина    ©  Sean Gardner
Дейниъл Ек, един от двамата основатели на Spotify, няма намерение компанията да излезе на пазара и да бъде погълната от гигант от Силициевата долина    ©  Sean Gardner
Компанията работи на загуба от създаването си през 2006 г.

Една от най-големите европейски технологични компании, Spotify, предоставяща услуги за стрийминг на музика, вероятно ще промени бизнес плана си, за да може най-накрая да излезе на печалба, пише Reuters. Spotify, която е сред най-ценните европейски стартъпи, работи на загуба още от създаването й през 2006 г. Въпреки че приходите на фирмата постоянно бележат увеличение, същото важи и за загубата, която през миналата година достигна 184.5 млн. евро. За промяната на приоритетите говори един от най-старите инвеститори в компанията - Пар-Йорген Парсън от компанията Нorthzone.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    fve avatar :-|
    Федор Езерский

    Начи, аз тези три услуги не ги ползвам, защото асортимента е много беден. За сметка на това ползвам Яндекс Музика, ако реша да плащам, но най-много наблягам на ВКонтакте. Последните предлагат аудио и видео стрийминг, но за съжаление няма субтитри. Обаче този недостатък се компенсира с комюнити услугите тип комбинация между фейсбук и туитър. Жалко, че Икономедията не обръща внимание на тези технологични европейски гиганти с 50 милионна клиентска база

    Нередност?
Нов коментар